Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 28 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 278
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    maargoed, ik weet niet in wat voor band jullie spelen, maar franc en ik weten na de laatste meeting hoe een plexi volledig tot zn recht komt...
    pokkel'n

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 april 2003
    Locatie
    Hellevoetsluis
    Berichten
    943

    Standaard

    Zo, laat een stel buizenfreaks los en zie wat ervan komt....gaattie lekker jongens??

    Maar back ontopic: de bedoeling is dat de plexi zo stock mogelijk wordt, zonder allerhande tweaks op voorhand. Nouja, afgezien van een mastervolume maar da's meer om de buren niet al te zeer dwars te zitten. En ik weet nog helemaal niet wat ie doet over de "cab"die ik ga gebruiken.

    O ja qua muziek moet je maar denken aan de gemiddelde rock cover band. Alhoewel, we spelen ook AC/DC, Ozzy en Judas Priest

    We hebben nog tijd zat om ons over van alles en nog wat het hoofd te breken hoor. Mettertijd moet de hele handel ook nog eens in een kastje. Wat ik zo snel kon vinden op internot kost al gauw 250 USD dus dat moet cheaper kunnen.

    Maar goed, het ligt in de planning om jullie van tijd tot tijd op de hoogte te houden van de bouw (fotootje enzo) en we lopen misschien wel tegen iets aan waar we jullie kennis bij kunnen gebruiken.

  3. #23

    Standaard

    Nou Yzerbroot, we hebben die zelfbouwbakken van Franc gehoord en neem maar van mij aan dat je helemaal blij gaat wezen.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2004
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijzerbroot1
    Maar back ontopic: de bedoeling is dat de plexi zo stock mogelijk wordt, zonder allerhande tweaks op voorhand. Nouja, afgezien van een mastervolume maar da's meer om de buren niet al te zeer dwars te zitten.
    .....
    O ja qua muziek moet je maar denken aan de gemiddelde rock cover band. Alhoewel, we spelen ook AC/DC, Ozzy en Judas Priest
    Kun je dan misschien niet beter een 18 watter bouwen? Is iets eenvoudiger, gaat lang niet zo hard, maar nog steeds meer dan hard genoeg, en klinkt net zo goed, of misschien nog wel beter dan een plexi!!

    www.18watt.com
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fullorder
    shredders zijn er voor de papierverwerking, meer niet...

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijzerbroot1
    Zo, laat een stel buizenfreaks los en zie wat ervan komt....gaattie lekker jongens??
    heeerlijk


    Maar back ontopic: de bedoeling is dat de plexi zo stock mogelijk wordt, zonder allerhande tweaks op voorhand. Nouja, afgezien van een mastervolume maar da's meer om de buren niet al te zeer dwars te zitten.
    Een gewone master volume of een PPIMV??? dat zijn al dingen waar je over na kunt gaan denken


    En ik weet nog helemaal niet wat ie doet over de "cab"die ik ga gebruiken.

    O ja qua muziek moet je maar denken aan de gemiddelde rock cover band. Alhoewel, we spelen ook AC/DC, Ozzy en Judas Priest

    We hebben nog tijd zat om ons over van alles en nog wat het hoofd te breken hoor. Mettertijd moet de hele handel ook nog eens in een kastje. Wat ik zo snel kon vinden op internot kost al gauw 250 USD dus dat moet cheaper kunnen.
    Zelf bouwen, even naar de gamme wat multiplex of mdf halen en je creativiteit botvieren


    Maar goed, het ligt in de planning om jullie van tijd tot tijd op de hoogte te houden van de bouw (fotootje enzo) en we lopen misschien wel tegen iets aan waar we jullie kennis bij kunnen gebruiken.
    ok
    pokkel'n

  6. #26

    Standaard

    Het doet me zowiezo deugt om weer eens een nieuw plexi-topic (jaja, groene boekje `95 ) voorbij te zien komen.

    Hoe zou het met Bram Versteeg zijn? Al een tijdje niks meer gehoord over z`n nieuwe plexi. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn bevindingen na een paar weken experimenteren.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2003
    Locatie
    Zwartewaal, The Netherlands
    Berichten
    3.275

    Standaard

    De Master Volume wordt UITERAARD na de fasedraaier.
    Hou het er maar op dat het een variant van de beruchte Rich mod wordt.
    Lennart en Ray weten hoe ie klinkt (zit in mijn 100Watter ook) en ik heb ze niet horen klagen
    Franc.
    "I live my life like there's no tomorrow"
    www.VernetAmps.com

  8. #28

    Standaard

    Als ik het me goed herinner heb ik er een Hendrix nummer en Angel of Death over gespeeld. Zoals ik al zei, iemand gaat hier erg blij wezen.

    Overigens, die ringkerntrafo`s vind ik super cool uitzien. Beter dan de originelen. Franc, zijn die duurdere of goedkoper dan de originelen?

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 april 2003
    Locatie
    Hellevoetsluis
    Berichten
    943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1959SLP
    Nou Yzerbroot, we hebben die zelfbouwbakken van Franc gehoord en neem maar van mij aan dat je helemaal blij gaat wezen.
    Wat dacht je, hij staat me elke repetitie de oefenruimte uit te blazen, dus de hoogste tijd om terug te slaan!

    Maar inderdaad, zowel die 100 watter als die JTM45 klinken toppie!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2003
    Locatie
    Zwartewaal, The Netherlands
    Berichten
    3.275

    Standaard

    Maar ja :-D dit wordt wel weer een ander design natuurlijk
    Ik zorg wel dat ik hoorbaar blijf.

    Ringkerntrafo's zijn van Amplimo: www.amplimo.nl
    Franc.
    "I live my life like there's no tomorrow"
    www.VernetAmps.com

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top