Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Ik was jaren geleden op een feest waar een oude vrouw (33 jaar) duidelijk in mij geintresseerd was. Ik vond haar echt oud. En ik moest er niets van weten. Ik was 21 en mijn vrienden en ik noemde haar de oma. Ik zag haar jaren later eens lopen en zag toen iets heel anders. Ik zag ineens het verschil tussen oud en vintage.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico de Roode
    Ik was jaren geleden op een feest waar een oude vrouw (33 jaar) duidelijk in mij geintresseerd was. Ik vond haar echt oud. En ik moest er niets van weten. Ik was 21 en mijn vrienden en ik noemde haar de oma. Ik zag haar jaren later eens lopen en zag toen iets heel anders. Ik zag ineens het verschil tussen oud en vintage.
    Ditto verhaal:
    18 jaar oud, met carnaval als Lemmy van Motörhead verkleed (m'n haar was toen nog lang, beetje grijze verf overheen, wratten opgeplakt, Lemmy-baardje, laarzen, etc. 't was helemaal af! ), en toen zag een (niet lelijke) dame van 35 mij ook wel zitten.
    Het mooie was dat een leeftijdsgenoot van haar d'r aan 't versieren was, maar ze had meer oog voor mij.
    Ach, beetje zoenen met een MILF (had een dochtertje van 5) moest kunnen.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
    effe ontopic of ik ga verschrikkelijk modden ja? :evil:
    +1. Go, D_H!!!!!


















    Wanneer word een mod trouwens vintage??
    Curiouser and curiouser said Alice....

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.598

    Standaard

    Vintage = overrated hype. Net als de termen "boutique", "point-to-point" en "true bypass"....... laat me niet lachen.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml
    Vintage = overrated hype. Net als de termen "boutique", "point-to-point" en "true bypass"....... laat me niet lachen.
    over-rated, à lah, maar onzin, nee. :-?
    Ik heb ruim 60 pedalen, waarvan 40 'vintage'. En ja, daar zitten flink wat tussen die beter klinken.

    Boss CE-2 in een true bypass loop gooien? Hoppa, bypass klinkt niet meer zo steriel.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    532

    Standaard

    Ik "vind" of voel of denk dat alles vóór 1980 Vintage is.
    Want, het is toch zo dat de jaren 80 toch best wel een moderne revolutie was?
    Ik bedoel maar, die auto... K.I.T.T. van Knight Rider.
    Als je tegen iemand in de jaren 70 over zoiets begon te lullen, dzjaaah dan was je de dorps-gek.
    Nee maar echt, de jaren 80 was toch ineens de moderne tijd?...
    Zeg maar eens 1979 en daarna 1980, dan voelt 1979 toch veel meer "Vintage" ? :razz:
    Zeg maar...

    GreetingZ
    - Damage Inc.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top