Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    almere
    Berichten
    423

    Standaard

    na nog wat op het forum rond geneust te hebben kom ik tot de conclusie dat als je met leds wil werken in ieder geval stroomvoorziening nodig hebt ( adapter of batterij ).... en dan ook nog een goede weerstand gebruiken

    Lijk me niet verstandig voor mij als eerste zelfbouwproject om het me zo moeilijk te maken..


    Ik houd het denk ik maar gewoon op de schakelaars, eerst maaris kijken of dat me gaat lukken
    Epiphone LP custom 3 plus
    Ibanez Artcore AK 95 DVS
    Hofner Shorty elektrisch travelgitaar
    VOX Amplug ac30
    Pod xt live
    Behringer PA

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2001
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    3.339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelca
    na nog wat op het forum rond geneust te hebben kom ik tot de conclusie dat als je met leds wil werken in ieder geval stroomvoorziening nodig hebt ( adapter of batterij ).... en dan ook nog een goede weerstand gebruiken

    Lijk me niet verstandig voor mij als eerste zelfbouwproject om het me zo moeilijk te maken..


    Ik houd het denk ik maar gewoon op de schakelaars, eerst maaris kijken of dat me gaat lukken
    Moeilijk? Simpeler kan niet hoor 8^)

    Speeddemon heeft volgens mij wel eens gepost welke weerstand het beste werkt met welke LED. Dat weerstandje kost je 5 cent en heb je nodig om je 25 cent LEDje niet gelijk door te laten branden.

    Ik weet niet wat voor schakeling er in een Vox kanaalpedaal (hehe) zit, maar ik neem aan een standaard sluiting. Dus de schema's zijn dar wel van te vinden.
    Onder de streep.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2005
    Locatie
    Beek, Montferland
    Berichten
    3.462

    Standaard

    Het zou zelfs kunnen dat je stroom uit je amp kunt krijgen, dan heb je dus geen aparte voeding nodig.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulvasonic
    Flikker op, zak hooi.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top