Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 oktober 2004
    Locatie
    Zonhoven, Limburg, België
    Berichten
    159

    Standaard Karma Police en Everlong

    Hallo

    Ik heb Karma Police en Everlong opgenomen.
    Karma Police, kheb hier enkel mijn gitaar en microfoon gebruikt. En net voor de outro neem ik even het verkeerde akkoord.

    Bij everlong speel ik mee met de CD, maar het gitaargeluid op de voorgrond is het mijne. De CD hapert wel even ergens in het midden en daardoor stop ik dan ook met spelen even.

    Beide zijn opgenomen met een MP3-speler.

    www.onlinerock.com/musicians/mav11 en dan naar audiofiles.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 oktober 2004
    Locatie
    Zonhoven, Limburg, België
    Berichten
    159

    Standaard

    niemand?

  3. #3
    Bl44t44p
    Guest

    Standaard

    Heb alleen Karma Police geluisterd (zat bij toeval net het echte nummer te luisteren :razz: ). Tof gedaan, vrij netjes gespeeld, probeer wel het tempo vast te houden want dit wil met intro - verse - chorus behoorlijk verschillen. Over het algemeen ook goed gezongen, klinkt al best mooi op de outro na (maarja wat wil je met die toonhoogte). Jammer van de opnamekwaliteit, het verdient eigenlijk wel beter

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 oktober 2004
    Locatie
    Zonhoven, Limburg, België
    Berichten
    159

    Standaard

    Bedankt.

    Ja, over de opnamekwaliteit, het was gewoon even snel ingespeeld, ik had ervoor niet gespeeld en het was eigenlijk ook niet echt bedoeld om eens ergens te posten. Het was gewoon eens even opnemen om nog eens te kunnen luisteren.

    Het tempo aanhouden, ik was op dat moment er even heel slecht in. Af en toe vertraagde ik gewoon, maar daar heb je inderdaad wel gelijk in.

    En over die hoge tonen, inderdaad, niet gemakkelijk. Soms lukt het wel, maar dan moet mijn stem opgewarmd zijn en dan moet ik een goeie dag hebben. Dat was dus bij de opname niet echt het geval.

  5. #5

    Standaard

    "The Web site that you are looking for has already used up its daily quota of data transfers. Please check back after midnight tonight to view the Web site. If you feel you've reached this message in error, please contact webmaster@onlinerock.com and include the URL to the Web site that you are looking for.
    Onlinerock.com"

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 oktober 2004
    Locatie
    Zonhoven, Limburg, België
    Berichten
    159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin Dorland
    "The Web site that you are looking for has already used up its daily quota of data transfers. Please check back after midnight tonight to view the Web site. If you feel you've reached this message in error, please contact webmaster@onlinerock.com and include the URL to the Web site that you are looking for.
    Onlinerock.com"
    Ja die melding had ik gisteren ook, maar vandaag lukt het weer.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2003
    Locatie
    Havana aan de Waal
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Klinkt wel aardig. Beetje slordig vooral karma.
    Schikken is voor bloemisten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top