Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: Spam

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard Spam

    Wat een ondoorzichtige toestand? Wij doen alleen spam van leden? Eigen spam eerst?
    http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=67912
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Ik denk dat het D_H meer dwars zit dat de user account Peter Verspuy puur EN ALLEEN is aangemaakt voor deze 'spam-message'.

    Het is idd een ander verhaal als iemand 70% functionele bijdrages levert, 25% in off topic lult en misschien 5% dingen aan prijst.

    Wat dat betreft is Robopimp op HCFX het perfecte voorbeeld van hoe 't niet moet. Die loopt 90% te kutten en als spam aan banden wordt gelegd (nadat hij een hele reeks bejaarde spam-topics voor de lol had lopen bumpen) gaat ie ineens op de bijdehandte toer "ja maar hoe zit het dan met bepaalde bouwers die laten zien dat ze een pedaal hebben gecloond en en passant maar wat meer onderdelen hebben gekocht zodat ze er nog wat meer kunnen maken voor $125?"

    Om in hun termen te blijven: "fuckin' hack."
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2001
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    3.339

    Standaard

    Maareeehhhh Speedy... heb je nog wat nieuws in ontwikkeling?


    Onder de streep.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Ik heb nog 6 stuks PCB's besteld voor de FA-1 clones en nog precies genoeg op-amps voor die 6.

    De Clean Sanchez gaat een optische update krijgen en een verbeterde PCB.

    De volgende batch MiG*Boosts laat nog effe op zich wachten.

    En verder @Nico, het hele 'de 'vaste groep' mag de regels WEL breken' is mij pijnlijk duidelijk geworden op dat xHCFX forum. Wat een stel met-2-maten-metende-losers daar. :evil:
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2001
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    3.339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
    En verder @Nico, het hele 'de 'vaste groep' mag de regels WEL breken' is mij pijnlijk duidelijk geworden op dat xHCFX forum. Wat een stel met-2-maten-metende-losers daar. :evil:
    Ik ben van mening dat wanneer je als bouwer ook met andere topics bemoeit en niet alleen je eigen producten aanprijst, je wel enige vrijheid moet kunnen hebben.
    Dat is een heel verschil met een willekeurige bouwer die zich registreerd om alleen een keer in de maand het nieuwe product aan te prijzen.

    Ik kan het erg waarderen wanneer Analogman of Keeley of Toadworks of Speedy een eenmalig topicje opend om wat te vertellen over het nieuwe product. Alhoewel dat vaak al niet nodig is omdat op HCFX Olle of mr Bluetone dat al gedaan heeft :wink:
    Onder de streep.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
    Ik denk dat het D_H meer dwars zit dat de user account Peter Verspuy puur EN ALLEEN is aangemaakt voor deze 'spam-message'.
    Exact.

    In een forum deel je ervaringen en discussieer je over zaken. Ik heb er weinig moeite mee als mensen tussen de regels door spammen (en zich dus bewust zijn dat spammen feitelijk niet wordt getolereerd) terwijl ze een bijdrage leveren aan het totale forum. Ik heb er heel veel moeite mee als mensen een account aanmaken voor een mededeling die uiteindelijk alléén maar een financieel belang heeft.

    Als iemand het oneens is met het sluiten van z'n topic hoor ik dat over het algemeen heel snel via PM. Ik heb niks van Verspuy gehoord.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    hardenberg
    Berichten
    2.060

    Standaard

    vond het erg goed eigenlijk dat je hm dichtgegooid hebt dirk!
    TE KOOP: Schecter 007 elite, Rocktron replifex, behringer fcb1010

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    OK begrijp het wel. Ik heb geloof ik, zelf een ietsje teveel behoefte aan uniformiteit en consequent zijn heb, dan wellicht goed voor me is.
    Zo begrijp ik ook weinig van die sites waar je elkaar op de hoogte brengt van flitspalen, terwijl seinen en radarverklikkers bij wet verboden zijn. Deze opmerking illustreert hoe ik in elkaar zit. ( en ik besef nu ook dat ik me wellicht bij sommige snelheidsduivels niet populair maak
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico de Roode
    OK begrijp het wel. Ik heb geloof ik, zelf een ietsje teveel behoefte aan uniformiteit en consequent zijn heb, dan wellicht goed voor me is.
    Die behoefte heb ik ook (sterk rechtvaardigheids gevoel) en heeft er toe geleid dat ik gebanned werd bij xHCFX.

    Ik mocht geen 'mild denigrerende' opmerking over iemand maken, maar vervolgens mochten 5 man van de 'vaste club' mij wel publiekelijk afzeiken en toen ik de mod/eigenaar van 't forum vroeg DAAR dan wat aan te doen (in de trant van "gelden de regels die je mij net voor m'n neus hield voor hen niet ofzo?"), was ik ineens een smart ass en werd ik gebanned. Grappig genoeg is er daarna nog iemand geweest die 't voor me opnam (username "I never dance", weet niet wie 't is) en die 't zelfde vroeg als ik. Die is ook gebanned.
    En maar zeiken dat ze niet met 2 maten meten en dat ik een whiney bitch ben. Krijg de tering, domme hufters.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2003
    Locatie
    Waar mijn huis woont??
    Berichten
    442

    Standaard

    Kan je daar jaren goede raad en hulp bieden, maar eenmaal tg iemands schenen schoppen en je wordt geband! Tss...
    [It takes a man to suffer ignorance and smile]

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top