Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19

Discussie: Scam or not?

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Net onder Rotterdam
    Berichten
    8.168

    Standaard Scam or not?

    Let vooral op de omschrijving :-D

    http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_...=100&start=100

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2004
    Locatie
    Waalre
    Berichten
    210

    Standaard

    Engelse omschrijving in een vertaalmachine gestopt. Bijvoorbeeld toneelstukken...plays.

    lol :razz:
    zie www.tov-metal.com voor melodic metal!
    zie www.myspace.com/syndrome7 voor heavy metal!
    ...I was meant to be

  3. #3

    Standaard

    GEWELDIG die vertaling!! WHOEAHAHAHA!!

    Alleen... Wokken in een papieren wok gaat niet lukken, tenzij je een liefhebber van keukenbrandjes bent...
    AHAA de aanbieder is pyromaan en gek op toneelstukken waarbij hij de gitaar in de hens kan steken, OOEEPS: Hendrix is terug op aarde :-D

  4. #4

    Standaard

    "U gaa geen beter een dan dit vinden. Deze gitaar is een moordenaar speler en klinkt geweldig! U wil dit een niet missen! Deze gitaar is in GEEN voorwaarde. Het koopt net zoals het nieuw in de winkel. Het heeft alle oorspronkelijke paperwok en onderdelen. De hoge bieder gaat liefde het. De gitaar kijkt geweldig en toneelstukken zelfs beter! Dit is een geweldige gitaar!"

    Haha! Sjongejongejonge.

    + 955 euro voor een PRS = SCAM

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.461

    Standaard

    Hehe, dit is echt schitterend. Ik heb best wel veel van dit soort vertaalmeesterwerken gezien, maar dit beat echt alles!!! Schitterend
    The greatest mistake in life is to be continually fearing that you will make one. –Elbert Hubbard

  6. #6

    Standaard

    Wat is scam?

    Ja ik zou eigenlijk de vertaalmachine moeten gebruiken, maar je ziet wat daar uit komt...
    " Great minds think alike"

  7. #7

    Standaard

    verdomme staat hij er nog?
    ik heb een tijd geleden deze al gemeld bij 2ehands.nl als een oplichter compleet met ebay link erbij zodat ze dat zelf konden zien doen ze dus ook helemaal niks meer mee zeker.
    ik kan de bijbehorende ebay advertentie nu niet meer vinden, mogelijk al verkocht dus.

  8. #8

    Standaard

    Heeft iemand al eens gereageerd??? lijke me wel eens leuk! ik ga dat eens doen!!!

    NOcki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2005
    Locatie
    Eindhoven / Axel
    Berichten
    2.180

    Standaard

    lang leve freetranslation.com :-D
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
    Hilarisch, petrucci showt zijn gear: Theyre painted by michael angelo.. eeh.. I don't mean that guitarn00b, i mean the guy that painted Jezus on that ceiling and stuff...
    Ibanez RG 1570 prestige
    Ibanez GSA 60 piëzo
    Ibanez AXS 32 EMG 81/85
    Challenge Jazz Bass

  10. #10

    Standaard

    Klinkt als dezelfde oplichter die ook Yamaha R1's voor de helft van de normale prijs probeert te verkopen in de rubriek 'motoren' op Marktplaats. Heb weleens met hem gechat, hij beweert uit Londen te komen en daar moet de cheque ook heen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top