Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 22 van 22
  1. #21
    Junior Member
    Geregistreerd
    10 december 2005
    Locatie
    Irgendwo
    Berichten
    21

    Standaard

    Ik heb net mn eerste gitaar besteld, Dean Evo XM 99 pleuro's voor een (volgens een test op internet) topgitaar nu nog een amp :-D

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 april 2005
    Locatie
    hoeksche waard
    Berichten
    332

    Standaard 1e gitaar

    Beste mensen die dit topic lezen en die ook hun 1e gitaar willen gaan kopen en way 2 much money hebben of een vader die graag veel geld sponsored.
    Volgens mij als je als 1e gitaar al een Valley arts custom pro koopt(die zijn dus aardig prijzig ) of dat je begint met een goedkoop gitaartje..
    dan ben ik toch van mening dat je beter eerst een goedkope kan nemen..
    ik denk namelijk dat wanneer je gelijk al zon dure en goede gitaar heb... je niets meer naar heb om naar uit te kijken.
    Als je klein begint.. vind je die goedkope al helemaal vet... kom je wat verder in de gitaarwereld dan ga je is fantaseren over WOW hoe zou mijn muziekstuk wel niet klinken op een.... **** dan heb je iets om naar uit te kijken en om je best voor te doen.. Als je gelijk zon dure koop dan zullen vele onderons denk ik zon moment krijgen dat niets wilt lukken en jezelf maar slecht vind. Dan heb je dus helemaal niets aan die dure gitaar.. en als je daar gevoelig voor bent en je gaat dan stoppen met gitaarspelen heb je een gitaar van 2400euro staan die staat te verstoffen (BTW ALS ER IEMAND IS MET EEN VALLEY ARTS CUSTOM PRO STEVE LUKATHER SIGNATURE DIE OOK STAAT TE VERSTOFFEN BRENG HEM GERUST BIJ MIJ :lol: )
    maarja khoop dat mensen mn punt begrijpen ondanks dat het een beetje rommelig is

    LATUH Sebas
    Equipment:
    Custom Audio Amplifiers 3+ preamp!, Lexicon MPX1, TubeTown EVMclone 1x12, Larrivee OM-09 met LRBAGGS Imix, Alhambra 4P, Valley Arts Standard Pro Swamp Ash, Custom Stratocaster, Epiphone Les Paul Standaard LTD red metalflake <b> TE KOOP </b>

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top