Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 15 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 146
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng
    En techniek is niet alles.
    Maar...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng
    Je moet het ook kunnen toepassen in een bepaalde song/compositie. Zoals in het nummer G-team een aantal arpergio's wat naar mijn gehoor niet op de juiste plek zijn geplaats.
    Zeker, maar je raadt het al: da's ook gewoon een vluchtige improvisatie...

  2. #22

    Standaard

    Ik heb toch weer een fijne discussie veroorzaakt geloof ik

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2005
    Locatie
    Noordwijk ZH
    Berichten
    883

    Standaard

    Maar Scali,

    waarom laat je het DAN horen? Zoals bijv. jouw versie van For the love of God, die is gewoon afgrijselijk. Veel fouten en vooral het einde is niet om aan te horen, waarom post je het dan? Elke keer als ik weer een post van jou tegenkom (en dat gebeurd heel vaak!) denk ik, "oh da's weer die gozer die wat over een backing zit te pielen, waar foutjes in zitten en die z'n kritiek elke keer afwimpelt met: ik heb het ff in 1 keer ingespeeld".

    Wat moeten we daar nou mee...

    Als jij me betaalt, wil ik graag de tijd nemen om perfecte solos neer te zetten.
    En waar slaat dat nou weer op? Als je geen zin hebt om wat moois te maken post dan ook gewoon niks!

    [Edit] Dit is niet kwaad bedoeld, ik erger me hier gewoon aan [edit]
    Te koop: Boss GT-6

    Clippies Mijn muziekjes

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonno
    waarom laat je het DAN horen?
    Dat heb ik net al gezegd, beetje opletten graag
    "...en verder wordt er zelden ingegaan op de inhoudelijke muziek. En dat is nou JUIST waarom ik die dingen post."

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonno
    Zoals bijv. jouw versie van For the love of God, die is gewoon afgrijselijk. Veel fouten en vooral het einde is niet om aan te horen, waarom post je het dan?
    Waarom niet? Er zijn genoeg mensen die het wel kunnen waarderen. Ik post niet alleen voor jou hoor.
    Ik vind trouwens niet dat je echt recht van spreken hebt, want ik heb in jouw opnamen ook aardig wat foutjes kunnen ontdekken (de timing van de bas in die break van Freak-existence was bv niet echt). Ik vond het alleen niet echt nodig om dat op te merken, wist je waarschijnlijk zelf ook wel, en zo niet... boeiend, het is ook maar een amateur-opname.
    Verder vond ik jouw Zakk Wylde improvisatie gewoon slecht. Je zeurt dat de mijne niet helemaal strak is, maar eerlijk gezegd vond ik de jouwe veel minder. Ten eerste omdat je veel te veel loopt te pielen en veel te weinig daadwerkelijk muziek probeert te maken, en ten tweede omdat je gewoon niet helemaal zuiver speelt. En dan was het technisch nog een stuk minder hoogstaand dan wat ik er even uitgeperst had. Ik vind dus dat je eerst eens naar jezelf moet kijken. Zo fantastisch strak zijn jouw posts nou ook weer niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonno
    Elke keer als ik weer een post van jou tegenkom (en dat gebeurd heel vaak!) denk ik, "oh da's weer die gozer die wat over een backing zit te pielen, waar foutjes in zitten en die z'n kritiek elke keer afwimpelt met: ik heb het ff in 1 keer ingespeeld".
    Dan luister je niet, makkelijk toch?
    Waarom erger je je er aan? Dat snap ik niet.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2005
    Locatie
    Noordwijk ZH
    Berichten
    883

    Standaard

    laat maar... hopeloos...
    Te koop: Boss GT-6

    Clippies Mijn muziekjes

  6. #26

    Standaard

    Je bent anders een prima voorbeeld van iemand die loopt te miereneuken over wat technische oneffenheidjes (terwijl hij het zelf niet eens beter kan, waar hebben we het over?), en totaal niets te melden heeft over de muziek op het inhoudelijke vlak.

    Laat ik het zo zeggen: Als je nog iets inhoudelijks wilt melden, kun je toch op z'n minst aangeven of zo'n stukje uberhaupt de moeite is om foutloos in te gaan spelen of niet? Dat is ook eigenlijk ongeveer wat ik wil weten.
    Kan men mijn manier van melodische opbouw waarderen? En zo niet, wat zouden zij graag beter willen zien? Daar kan ik wat mee.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scali
    Je bent anders een prima voorbeeld van iemand die loopt te miereneuken over wat technische oneffenheidjes (terwijl hij het zelf niet eens beter kan, waar hebben we het over?), en totaal niets te melden heeft over de muziek op het inhoudelijke vlak.

    Laat ik het zo zeggen: Als je nog iets inhoudelijks wilt melden, kun je toch op z'n minst aangeven of zo'n stukje uberhaupt de moeite is om foutloos in te gaan spelen of niet? Dat is ook eigenlijk ongeveer wat ik wil weten.
    Kan men mijn manier van melodische opbouw waarderen? En zo niet, wat zouden zij graag beter willen zien? Daar kan ik wat mee.
    Dat is niet waar wat je zegt. Sonno post zijn clipje en voegt er alleen maar aan toe wat wij ervan vinden. In tegenstelling tot jou vind je je techniek geweldig terwijl je clipje technisch gezien niet echt bijzonder is. Sonno en vele anderen mogen toch hun mening geven want daarvoor plaats je m toch hier op dit forum. Als je Sonno's clipje bagger vind dan is dat jou mening maar dat kan hij verwachten zodra je m hier post maar je moet wel tegen kritiek kunnen en zo te lezen kan je dat niet.
    Het is geen gezeik over minuscule foutjes maar tips hoe je het misschien anders kan doen en als je er niet mee eens bent dan trek je er toch niks van aan maar ga niet gelijk in de aanval.

    En als je wat meer inhoudelijker zou spelen dan wordt er misschien ook wat meer ingegaan op de inhoudelijke muziek. :wink:

  8. #28

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng
    In tegenstelling tot jou vind je je techniek geweldig terwijl je clipje technisch gezien niet echt bijzonder is.
    Mijn muziek draait niet om techniek, dus waarom alleen op de techniek letten? Volgens mij heb je het dan niet begrepen.
    Ik heb niet gezegd dat mijn techniek geweldig is, maar het is goed genoeg voor het type muziek dat ik maak. Het origineel van Andy Timmons is technisch ook niet bijzonder hoogstaand.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng
    maar je moet wel tegen kritiek kunnen en zo te lezen kan je dat niet.
    Het is geen gezeik over minuscule foutjes maar tips hoe je het misschien anders kan doen en als je er niet mee eens bent dan trek je er toch niks van aan maar ga niet gelijk in de aanval.
    Het punt is dat die techniek me helemaal niet interesseert, en toch wordt er iedere keer weer op gehamerd.
    Ik wil ook wel eens wat horen over de muziek.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng
    En als je wat meer inhoudelijker zou spelen dan wordt er misschien ook wat meer ingegaan op de inhoudelijke muziek. :wink:
    En hier verlies je dus al je geloofwaardigheid...

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scali
    Het origineel van Andy Timmons is technisch ook niet bijzonder hoogstaand.

    Dan ben jij na de oorlog niet meer buiten geweest..... ga je schamen foei :x :x :x

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top