Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415
Weergegeven resultaten: 141 t/m 146 van 146
  1. #141
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.591

    Standaard

    @Scali:
    Het moet niet gekker worden!!!! :wink:

  2. #142
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Om er maar ff tussen te komen: Ik vind het goed wat Scali hier speelt, gezien het feit dat het een improvisatie is. In het begin lekker rustig, daarna wat petrucci-achtige dingetjes er doorheen, en tegen het einde aan nog wat tremolo werk. Ik kan hier best naar luisteren.

  3. #143
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 april 2005
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    4.363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scali
    Stel dat ik spontaan bij een of andere jamsessie binnenloop, en ik ga spelen, dan kun je ongeveer zoiets verwachten.
    Sommige mensen hier pikken dat kennelijk goed op, anderen vallen enorm over de kleinste onbelangrijke details, die begrijpen dan gewoon niet wat er hier aan de hand is.
    En dan zijn er ook nog die figuren die denken dat ze mij een lesje in nederigheid moeten geven. Alsjeblieft zeg.
    Als alles perfect zou moeten, zou ik er ook nooit aan beginnen, dan moet je er veel te veel tijd in steken, en gaat er ook stress bijkomen etc. Het moet wel een hobby blijven. Zoals ik al zei, dan betaal je me maar.
    Ik heb wat geknipt, nu is ie nog sprekender.

    Jij doet opbouwende kritiek af als: "enorm over de kleinste onbelangrijke details vallen"?? Het is maar net wat je klein en onbelangrijk vindt.

    "Dan betaal je maar." Hahahaha......HA!
    Muziek maken is toch leuk? Je wilt toch eigenlijk altijd beter worden/je best doen, ongeacht je gage? Werken naar loon?
    Zo te horen ben jij geen beroeps(omdat die meestal een andere kijk op 'muziek maken' hebben), dus dat argument zuigt nogal!

    Je hebt aardig geoefend zo te horen, dus misschien is het handig om een keer te proberen om monden te snoeren met je spel ipv met: "Ik vind mezelf nogal goed, ik weet alleen nog niet zo goed wat opbouwende kritiek inhoudt."

  4. #144

    Standaard

    Djiezus, ik dacht dat we hiermee klaar waren :cry: :cry:

  5. #145

    Standaard

    Ik was er al een tijdje klaar mee inderdaad

  6. #146
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2005
    Locatie
    Noordwijk ZH
    Berichten
    883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scali
    Ik was er al een tijdje klaar mee inderdaad
    +1

    jaja... nieuwsgierig?
    Te koop: Boss GT-6

    Clippies Mijn muziekjes

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top