Zit een beetje te zoeken naar reviews van bovengenoemde multi fx maar kan er eigenlijk bar weinig over vinden in de vorm van een verslagje/ bevindingen van beide multi fx. I

k ben er nog namelijk niet helemaal uit wat ik zal doen, ik moet zowieso een delay hebben en ben niet helemaal tevreden over het wah geluid van m'n Vox V847(met vette od erg modderig/zompig) ook moet ik nog een chromatische tuner hebben. Andere wah, delay, tuner en eventueel een tubescreamer kosten behoorlijk wat centen, tonelab se of GT-8 zou ik in eens klaar zijn, aan de andere kant denk ik eraan om alleen die vox te modden en iig een delay te kopen dan ben ik voorlopig wel klaar (speel toch niet in een band) want ik wil met de tijd ook graag een gitaar met vaste brug ivm alternatieve tuning zodat ik die RG gewoon in E kan laten.

Anyhow wat leesvoer in het nederlands (liefst niet dat geneuzel van HC) over beide multi FX zou best welkom zijn maar kan op GitaarNet en Google weinig vinden, o ja ik gebruik de OD van mijn DSL401.