Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1

    Standaard Boss en Morley op 1 daisy chain?

    Beste gitariste(s)n,

    Ik heb nu een boss chorus, distortion en delay.
    Zijn alle 3 9V en polariteit binnenkant negatief.
    Nu heb ik via marktplaatst een Molrey pro wah gekocht, en nu is mijn vraag of het stekkertje voor de voeding via een chain of adapter hetzelfde is als die van boss.
    De polariteit en het voltage is hetzelfde dat heb ik al gechekd via verschillende documentatie.
    Maar ik kan dus nergens vinden of die stekkertjes van hetzelfde formaat zijn, en als dat niet zo is moet ik dus toch even een morley voeding kopen.

    Mocht het zo zijn dat waneer die morley en boss "daisy chain compatible" zijn, kan ik dat dan zonder moeite aan 1 chain hangen of zijn er mensen die hier vervelende ervaringen mee hebben?

    De voeding die onderweg is voor mijn 3 boss pedaaltjes (DD-3 CH-1 & DS-2) is een officiele boss (PSA?) van 1000 mili ampere, dus daar kan de morley wel bij?, achteraf was zo'n zware voeding niet nodig geweest denk ik maja.

    Dan tot slot, als ik in de toekomst nog iets erbij wil hangen, moet ik dan in de handleiding kijken naar de mili ampere achter "current draw" en dat optellen bij wat ik al heb?

    Groet van Erik.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2002
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    2.053

    Standaard Re: Boss en Morley op 1 daisy chain?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikvdh
    Maar ik kan dus nergens vinden of die stekkertjes van hetzelfde formaat zijn, en als dat niet zo is moet ik dus toch even een morley voeding kopen.
    Of een verloopje soldoren. Als de polariteit hetzelfde is tenminste.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikvdh
    Dan tot slot, als ik in de toekomst nog iets erbij wil hangen, moet ik dan in de handleiding kijken naar de mili ampere achter "current draw" en dat optellen bij wat ik al heb?
    Klopt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top