Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: zwakke ds

  1. #1

    Standaard zwakke ds

    Hallo, ik heb ff een vraagje, ik heb sinds kort mijn nieuwe fender classic 60s strat binnen. een mooi gitaartje dat lekker speelt, alleen als ik hem in combinatie met distortion gebruik( van mijn marshall 30 dfx of mijn ds1) krijg ik er maar een hele schrale brommende distortion uit die snel afzwakt. Dit vind ik een beetje apart want clean klinkt ie wel mooi( beetje metalig maar dat komt omdat ik er meteen nieuwe snaren op heb gegooit)

    heeft iemand een id waar dit aan kan liggen?

  2. #2

    Standaard

    Hmm ik zou je toch aanraden sowieso een buizenversterker te kopen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2004
    Locatie
    Antwerpen (Ekeren)
    Berichten
    1.454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlekkie
    Hmm ik zou je toch aanraden sowieso een buizenversterker te kopen.
    Ja duh, tuurlijk raadt je dat aan, maar wat heeft hij hieraan ???

    Met welke gitaar heb je die DS-1 reeds gebruikt??? Ik vind het persoonlijk niet echt een tof pedaal, heb em ook gehad en klinkt niet zo lekker in mijn oren. Met humbuckers wel, maar niet met single coil gitaren (a la strat).

    Probeer ergens in een winkel eens wat andere dist-pedalen, mss zo'n fatfinger aan je headstock hangen (zelf niet getest maar zou "volgens de boekskes (van fender welliswaar)" meer sustain moeten opleveren, andere pickups, ...

    Er zijn verschillende opties, je moet enkel uitzoeken wat de beste is. Een buizenbak is fantastisch maar dat gaat natuurlijk enkel als het haalbaar is binnen je budget !!!

  4. #4

    Standaard

    hoi, khad een tijdje nie gekeke op dit forum, maar ik gebruik hem dus met een classic fender strat( mex) maar kep een us strat waar het pedaaltje wel lekker mee klinkt. Maar ik zal ff wat andere pedaaltjes checken iig. Is de ds2 wat? aangezien daar een wat zwaardere mode opzit. nu klinkt het zo blikkerig met me ds1.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2002
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    2.053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaspie
    Is de ds2 wat?
    vind ik niet echt een verbetering TOV de DS1.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top