Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 50

Discussie: Squier gitaren

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Alles speelt als een droom als je het vergelijkt met een Epi :grin:

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 juli 2002
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    465

    Standaard

    Helemaal gelij kheb je IJzerbroot.

    Ik heb ook een squier strat standard series, en die speelt echt goed, klinkt goed, whatever....
    Volgens mij denken mensen aan squier altijd aan zo'n starterspakket van 100 eurotjes...

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    Meestal is het toch een feit als iets lekker speelt of niet. Natuurlijk kan je het ene ding beter vinden spelen dan het andere maar toch is het waar dat hoe goedkoper de gitaar is hoe slechter hij speelt. En het kan (ik zeg niet dat mensen die gepost hebben zulke mensen zijn) dat sommige mensen met een squier een beetje onervaren mensen zijn die niet of nauwelijks op andere gitaren hebben gespeeld en daarom zeggen dat ze lekker spelen. Maarja mijn mening blijft toch dat de squier (affinity) strat zuigend speelt.

  4. #44

    Standaard

    Ibanez: er zijn ook mensen die niet op een superdun nekje kunnen/willen spelen. Ik heb zelf een voorkeur voor stevige halzen. Beetje v-shape zoals een oude Fender. Veel Squiers hebben zo'n soort hals en als je dat niet prettig vindt spelen Squiers dus niet lekker.

    Neem een Carlos Santana, die heeft niet voor niets een "baseball bat" hals, Jeff Beck heeft ook halzen waar je met gemak twee uit datzelfde stuk hout kunt krijgen en zelfs SRV speelde op een stevige gebouwde gitaar.

    Kwestie van smaak :smile:

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    tis ook nog eens een kwestie van afstellen. Normaal worden affinity squier vaak aan beginners verkocht (lees: mensen die er geen verstand van hebben en niet kunnen spelen).
    Ze zijn dus helemaal niet afgesteld (merken beginners toch niet). Maar laat je zo'n ding een goed afstellen, dan zul je merken dat die dingen helemaal zo slecht nog niet zijn.
    Ik zeg niet dat iedereen massaal squiers moet kopen, maar ECHT slecht spelen ze niet, vooral niet voor wat je ervoor betaald.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 juli 2002
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    465

    Standaard

    Hey, moet je betalen voor het afstellen van gitaar ofzo? Ik heb bij keesdee gitaar gekocht. Ik dacht dat het misschien wel bij de service zou zitten.....:}

    En, afstellen is toch afstellen van halspen enz..?

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Als je een gitaar koopt in een winkel moet je dat afdwingen, of er om vragen voor je hem koopt (als hij nog niet afgesteld is). Als je een wat duurdere koopt zullen ze dit altijd aanbieden (ook om je over de streep te trekken natuurlijk). Meestal zeggen ze erbij dat je hem binnen het jaar nog eens kan laten afstellen, kan je altijd om vragen als dat niet gebeurt :smile:


  8. #48

    Standaard

    quote "Japanse quirers koop ik ook in voor €5000, want die bestaan ook niet."

    Ja ik weet dat iedereen het al weet maar ik wil toch nog even meelachen. whoooaaaaaaaaaaaa

    whoooaaaaaaaaaaaaa

    :smile:

  9. #49
    Member
    Geregistreerd
    1 september 2002
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    69

    Standaard

    Ik heb ook een squier, en ik ben er zeer tevreden over. Ik ben nou eenmaal niet iemand die voor zijn eerste gitaar meteen 500+ euro uit gaat geven. Voor het geld is het een hele mooie gitaar.

  10. #50
    Member
    Geregistreerd
    1 september 2002
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    69

    Standaard

    Trouwens, wat verstaan jullie onder "afstellen" ? zijn daar ook dingen zelf van te doen?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top