Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Blues liefhebbers

  1. #1

    Standaard

    Berichtje voor de bluesliefhebbers onder ons: op woensdag 7 november komt de vooraanstaande akoestische bluesvrouw RORY BLOCK naar Nighttown in Rotterdam.

  2. #2

    Standaard

    o ja, op 30 oktober komt ook Ron Sexsmith (singer/songwriter) en die is ook zeker niet slecht

  3. #3

    Standaard

    * En op 25 oktober (morgen) komt Walter Trout in 013 (Tilburg)

    * Op 7 november komt Bo Diddley in 013

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2001
    Locatie
    landgraaf
    Berichten
    115

    Standaard

    En rory gallagher komt niet meer bueeeeeehhhh (huilen!!!!!)...

    Kent iemand Gwyn Ashton en Eric Sardinas? echte bluesrock liefhebber zou toch ff moeten luisteren of zoeken ernaar...

  5. #5

    Standaard

    ja ken ik

  6. #6

    Standaard

    Eric Sardinas is erg goed, ik heb hem pas in Antwerpen gezien. Erg energiek concert. En een lekker potje Slide Gitaar!!
    Hij heeft pas een nieuwe cd uit.

    Volgens mij treedt hij ook op bij Night of the guitar in de HMH. Samen met Steve Vai :smile: en vele anderen.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2001
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    1.162

    Standaard

    Ik heb afgelopen woensdag 24 okt. Walter Trout gezien in Paradiso, was erg leuk! Hij had echt zin om te spelen en de sfeer was erg goed.

    Ik weet niet of jullie deze link al kenden, maar ik dacht ik plaats hem toch even. Op http://www.bluesweb.org kan je blues optredens en festivals in de benelux vinden.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb Walter 25 Oktber gezien in 013, was zeker heel gaaf. Na een jaar uit de running geweest te zijn, was hij toch weer aardig op dreef.

  9. #9

    Standaard

    Ik heb Walter 25 Oktber gezien in 013, was zeker heel gaaf. Na een jaar uit de running geweest te zijn, was hij toch weer aardig op dreef.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top