Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard instellen fabrieksinstellingen POD XT

    Hoi kan iemand me vertellen hoe ik de fabrieksinstellingen van de POD XT kan terug krijgen. Meestal is dat door het indrukken van 1 of een aantal knopjes bij het aanzetten maar ik kan er in de handleiding niets over vinden.

    Ik hoor graag van jullie

    Groetjes Rupke

  2. #2

    Standaard Re: instellen fabrieksinstellingen POD XT

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rupke
    Hoi kan iemand me vertellen hoe ik de fabrieksinstellingen van de POD XT kan terug krijgen. Meestal is dat door het indrukken van 1 of een aantal knopjes bij het aanzetten maar ik kan er in de handleiding niets over vinden.

    Ik hoor graag van jullie

    Groetjes Rupke
    Rupke, dit soort informatie vind je makkelijk terug in de handleiding van je POD of op de Line 6 website (waar je eventueel die handleiding kan downloaden).
    Alles over de Trace Elliot V8: http://www.trace-elliot-v8.com/

    G&L LB-100 | Trace Elliot V8 | Trace Elliot 1084
    Boss TU-2 | Fulltone Bassdrive
    Peavey Microbass

  3. #3

    Standaard

    Hoi,

    Ik heb de handleidign 3 keer doorgelezen maar kan niets vinden over het handmatig resetten van fabrieksinstellingen op de POD. Het schijnt wel met 1 of ander software (monkey??) programma maar ik wil da op het apparaat zef doen. Of kan dat niet?

    Groetjes Rupke

  4. #4

    Standaard

    mennnn wat ben ik toch een aarsss. Ik heb het al gevonden op de line6 site. (terwijl ik gisteren met de winkel belde en die ook zocht op de line6 site en het niet kon vinden.

    Groetjes Rupke

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top