Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 29 van 29
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Voor Shakeel geldt dan nog altijd pretenties als gevolg van competenties

    Iedereen hartelijk dank voor het luisteren!!

    Hoe de feedback ook luidt, het is altijd koel om geluisterd te worden. De mp3 is in een paar dagen tijd > 300 x gedownload en dat is voor zolderkamergitaristen te gek!

    Working on another one ...
    Elke beperking is een verrijking.

  2. #22

    Standaard

    Op zich leuke technieken gebruikt, maar de opvatting om de 'muziek' zo te maken dat het nergens anders op lijkt kan ik niet begrijpen.
    Het is mogelijk dat er mensen van dit soort dingen houden, dat is smaakgebonden.

    MAAR, vanwege de willekeurigheid van e noten, het ontbreken van structuur, het ontbreken van enige vorm van 'standaard' muziektheorie, durf ik hierbij te stellen dat dit niks met muziek of enige vorm daarvan te maken heeft.

    het is hetzelfde als een kind van 1 een keyboard onder zn neus drukken. Backing track afspelen, en het geram van die kleuter opnemen.
    Er zullen best mensen zijn die het mooi vinden om te horen, maar respect kan ik er niet voor opbrengen; iedereen kan het.

    Waar ik wel respect voor heb is jullie techniek. Om die freaky dingen te doen meot je zeker iets in huis hebben. Dat is dan ook het enige wat dit onderscheid van het 'iedereen kan het'

    Muzikaal stelt het 0,000 voor.

    Flame me....

  3. #23
    Junior Member
    Geregistreerd
    11 september 2004
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    25

    Standaard

    Dit vind ik dus geweldig, geniaal, super, enz. !

    Vooral het stuk van 1:06-1:16 is heeeel gaaf. Hoe komt shakeel eigenlijk aan zijn geluid. Het klinkt erg stereo, maar het lijkt me niet gedubt. (180 graden fase omdraaiing???)

  4. #24

    Standaard

    het enigste wat ik mooi vind is de(eerste) baking track die je hoort en de begin akkoordjes er over dat zegt denk al genoeg voor de rest is een bende licks die nergens op slaan een niks toevoegen aan het nummer nergens na toe gaan, klinkt weer erg los van elkaar.

    maar slecht kan ik het ook weer niet noemen ,het is niet mijn ding.

  5. #25
    Member
    Geregistreerd
    28 maart 2003
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    32

    Standaard

    te gek, ik hou van ziek gedoe

  6. #26

    Standaard

    Er is eigenlijk al genoeg over gezegd, dus ik hou het bij dit.
    Check Todd Duane eens, die is ook freaky, maar met compositie, wat meer gematigd dus. En tja gewoon lekker blijven spelen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
    Wel jammer voor al die violisten die er nu op een gitaarforum achterkomen dat ze al eeuwen met onzin bezig zijn.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 januari 2003
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    138

    Standaard

    Ik vind het wel vet... sommige licks klinken een beetje "out of place". En verder is dat "uit fase" solo geluid ontzettend irritant!
    "It's got to make you laugh or cry or both" Allan Holdsworth

  8. #28

    Standaard

    klinkt goed echter, bezoek dit forum alweer jaartje of meer en je stukjes klinken vaak hetzelfde?

    technisch knap, mooi droog geluidje.. maar qua structuur heel vaak hetzelfde, een beetje vrije outside improv over funky backings

    heb je ook andere stukjes?

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 april 2003
    Locatie
    Hellevoetsluis
    Berichten
    943

    Standaard

    Tsja.....smaken verschillen. Ik vinnut gitaarmasturbatie in optima forma. Klinisch. Dood. Bah. Maar goed, kwestie van smaak. Petje af voor de technische aspecten, dat wel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top