Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Stroing in multi FX

  1. #1
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard Stroing in multi FX

    Ik heb al een tijdje een Art sgx2000 die niet helemaal okee is, de prijs was er ook naar.
    Eerste probleem was simpel opgelost, er zat een verkeerde batterij in daar raakte hij van in de stress.

    Volgende probleem is dat hij okee is/lijkt totdat ik een jackplug er in doe, maakt niet uit welke in of uitgang.
    Hij springt dan spontaan in een andere mode (geen idee welke maar het lcd scherm en de leds springen over).
    Ook heb ik erg veel, heel erg veel, ruis/brom het lijkt erop dat door het inpluggen er ergens een verkeerde contact wordt gemaakt.
    Heb wat zaken gecontroleerd, met het oog, maar kan tot dus ver niet iets vreemds vinden.
    Iemand suggesties.

    O ja toch wel iets gezien en zal het nogmaals controleren, 1 van de stekkers/kabeltjes die van de printplaat naar een knop aan de voorkant loopt leek gedeeltelijk gesmolten, eerst die maar is vervangen hij zou daar natuurlijk storing kunnen geven.

    P.s. Moderator als dit beter bij (eigen)bouw kan verplaats hem dan maar.

  2. #2
    vinni
    Guest

    Standaard

    Gesmolten?...ojee...

    Kan dr op duiden dat die ooit eens verkeerd is aangesloten waardoor dat apparaat een flinke opdonder heeft gehad.
    Uhm....zal wel allemaal te repareren zijn.....maar de rekening zal
    hoogstwaarschijnlijk niet mals zijn. Zeker gezien de leeftijd van het apparaat.....afvoeren naar mijn bescheide mening.

    Groet,
    Vinni

  3. #3

    Standaard

    +1 Het lijkt mij niet de moeite waard in dat ding enige energie te steken.

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Ghehehe het kabeltje was niet gesmolten er zat kit op in de zelfde kleur als de stekker daaom leek hij gesmolten.

    Afijn weer een uurtje mee bezig geweest maar nog steeds bagger, denk dat ik hem maar van helemaal uit elkaar haal voor de schroefjes en de andere onderdelen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top