Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14

Discussie: System of a Down

  1. #1

    Standaard System of a Down

    Ja binnenkort komt hun 2de album uit van de dubbel cd...
    Maar ik vroeg me zo af wat jullie mensen van SoaD vinden, ik vind ze echt super... maarja, anders zou ik er ook geen topic over beginnen

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2004
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    388

    Standaard

    Ik was er eerst groot fan van, maar sinds Steal this album begon het me een beetje te vervelen. Mezmerize was best een grote teleurstelling voor mij, maar ben toch nog benieuwd naar Hypnotize

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauser
    Ik was er eerst groot fan van, maar sinds Steal this album begon het me een beetje te vervelen. Mezmerize was best een grote teleurstelling voor mij, maar ben toch nog benieuwd naar Hypnotize
    Nou dan zal er niet veel veranderen voor je, die is om precies dezelfde tijd opgenomen dus "de sound" zal zeker niet anders zijn.
    De nummers ook niet erg veel denk ik.

    Maar ik heb ze verder altijd goed gevonden, ze zijn heavy, mooie melodiën, mooie en psycho en snelle (wat heel origineel is) en vette zang.
    Hele psycho freaky en natuurlijk mooie en aandoenelijke originele nummers.
    Er is gewoon niet veel meer over te zeggen, ze zeggen zelf ook, bedenk je eigen betekenis ervoor, voor sommige tekst weet ik wel wat Daron er bijv. mee bedoeld, maar je mag het zelf weten.
    En ze doen ook nog veel mee aan goede doelen wat ik ook erg goed vindt, zoals bijv. zoals in het boekje van Mezmerize staat, dat het papier ervan uit gerecycled papier bestaat, nou mooi toch?
    Maar de melodiën en tekst hebben me wel diep geraakt moet ik zeggen.

    - Damage Inc.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2005
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    136

    Standaard

    enige min punt is Mezmerize, staan een paar goeie nummers ook maar ook nummers die gewoon boring zijn. verder Toxicity, steal this album mijn favo cd's van hun. Ik wil ze ook nog wel een keer live zien,maar ik heb 1 concert op mn pc gehad waar ze heel slecht speelde, ik hoop dat dat maar eenmalig was :lol:

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SDMF_Lispel
    enige min punt is Mezmerize, staan een paar goeie nummers ook maar ook nummers die gewoon boring zijn. verder Toxicity, steal this album mijn favo cd's van hun. Ik wil ze ook nog wel een keer live zien,maar ik heb 1 concert op mn pc gehad waar ze heel slecht speelde, ik hoop dat dat maar eenmalig was :lol:
    Ik heb ze in 2002 op pinkpop gezien.. ze zijn echt super vet!.. En ze spelen vaker slecht, tenminste zo klinkt het als je het terug kijkt... maar als je daar bij dat concert bent is het echt super...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Godenband...ze hebben ook meerdere nummertjes die leuk zijn om mee te spelen

    Maar idd, ze schijnen vaker slecht te zijn...
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

  7. #7
    Member
    Geregistreerd
    22 maart 2005
    Locatie
    wierden
    Berichten
    57

    Standaard

    alles wat ik tot nu toe heb gezien aan live nummers van hun vondt ik errug slecht.....
    die gitarist maakt domme fouten, en ze zingen ook nog eens niet altijd zuiver(mag soms wel een keer maar niet te vaak of extreem)
    vindt ik persoonlijk erg jammer want de nummers zelf zijn wel sterk.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2003
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    954

    Standaard

    Op cd klinken de nummers te gek! Live is het allemaal stukken minder vooral de zang.
    Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 februari 2004
    Locatie
    Soest
    Berichten
    296

    Standaard

    Hypnotize is echt geweldig. Een kruising tussen Mezmerize en het oudere werk. Echt meesterlijk
    Te Koop: ROLAND CUBE 15

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    323

    Standaard

    Het nieuwe album is best ok. Het is harder dan de afgelopen albums maar de leuke riffjes druipen er weer af.

    Ze geven nu trouwens ook een gitaar weg bij System of a Down op http://www.mezmerize-hypnotize.nl

    't Is nog een Gibson SG ook ...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top