Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: nieuwe versterker!

  1. #11

    Standaard

    de rocktron x-change , drie knoppen, stevig gebouwd...komt op iets van een €70

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juli 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    302

    Standaard

    hoe moet ik trouwens En die pre amp En het effect met 1 pedaaltje aansturen?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 mei 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door srv-man
    :lol: het was ook maar een grapje. € 125 voor een Midimate is trouwens een prima prijs, heb je de versie met 5CC/5PC of 10CC software? De eerste lijkt mij altijd het meest bruikbaar.
    Ik heb de versie 2. Dus die met 5 CC en 5 PC. Doet zijn werk nu. Maar ik begin steeds meer aan het idee te wennen van een pedalboard ipv MIDI FX rack... Maar ik denk dat ik hem gewoon houd om de Duoverb te switchen als oefen amp. Simpel. Gitaar => Duoverb => Koptelefoon.

  4. #14

    Standaard

    Als je niet erg veel on the road moet is die Behringer wel ok.
    Hij doet niks met het geluid in dit geval...dus...

    Effecten en JMP-1 switchen tegelijk? Behringer > in: Midi IN JMP-1 > uit: Midi Out of Through > Effect-Processor.

    Kan zijn dat je moet midi-mappen, maar dat is vrij simpel. Dat leggen we wel weer uit als je zover bent...

    Welke Effect-processor heb je derbij?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juli 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    302

    Standaard

    het gaat de midi mouse worden. ik heb nog geen effecten, maar er komt er wel een op korte termijn. zat te denken aan een leuk 19" dingetje met delay / chorus / en misschien nog wat leuks erbij. om de solotjes te boosten en voor cleane introtjes. wil er <100 aan besteden. suggesties? oja nog een vraag. morgen krijg ik dat pedaal en ik zou het eigenlijk al wel in willen stellen dan. maar ik heb geen cab. kan ik die jmp-1 aanzetten en dat midi regelen zonder dat hij aangesloten staat op een kast?

  6. #16

    Standaard

    Je kunt de midi-stuff gewoon instellen uiteraard: koptelefoon uitgang? En later finetunen met eindtrap en cab.
    Denk erom: niet de eindtrap zonder cab aanzetten!

    Suggestie voor een goede fx-processor zou zijn een tweedehands Rocktron Intellifex, maar die zijn ietsje duurder denk ik. Kijk es op marktplaats of ebay. Is wel een perfecte combi met de twee andere apparaten. Boosten zou ik gewoon doen met volume-instellingen op de JMP-1.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top