Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: nieuwe versterker!

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juli 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    302

    Standaard nieuwe versterker!

    ik ben de nieuwe eigenaar van een jmp-1 en een mesa 50/50 die ik vandaag geruild heb tegen mijn 5150. helaas zit er geen footswitch bij. weet iemand of ik per se de bijbehorende footswitch moet hebben? of werkt een ander pedaal ook?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2004
    Locatie
    België
    Berichten
    1.065

    Standaard

    Vet! maar kan je de Jmp-1 niet bedienen met een midi-controller ?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juli 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    302

    Standaard

    zijn die niet niet reusachtig groot en duur? en ik kan toch ook midi schakelen met die jmp footswitch ?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2004
    Locatie
    België
    Berichten
    1.065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balthazar
    zijn die niet niet reusachtig groot en duur? en ik kan toch ook midi schakelen met die jmp footswitch ?
    Nee je hebt ook goedkope en kleine hoor!
    Maar ik ken die jmp footswitch niet dus kan ik je er niets over vertellen, sorry.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juli 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EpiCenturiesAWAy
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balthazar
    zijn die niet niet reusachtig groot en duur? en ik kan toch ook midi schakelen met die jmp footswitch ?
    Nee je hebt ook goedkope en kleine hoor!
    Maar ik ken die jmp footswitch niet dus kan ik je er niets over vertellen, sorry.
    ja? welke dan ? en waar kan je die krijgen? ennuh met zo'n midi pedaal kan ik toch en mn patches oproepen en ook nog effecten mocht ik die hebben? en dat pedaal moet dan zeker in de midi out/?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 mei 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balthazar
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EpiCenturiesAWAy
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balthazar
    zijn die niet niet reusachtig groot en duur? en ik kan toch ook midi schakelen met die jmp footswitch ?
    Nee je hebt ook goedkope en kleine hoor!
    Maar ik ken die jmp footswitch niet dus kan ik je er niets over vertellen, sorry.
    ja? welke dan ? en waar kan je die krijgen? ennuh met zo'n midi pedaal kan ik toch en mn patches oproepen en ook nog effecten mocht ik die hebben? en dat pedaal moet dan zeker in de midi out/?
    Als ik jou was zou ik een Rocktron MIDI Mate kopen. Ik heb de mijne gekocht voor €125 inclusief verzenden De JMP-1 schakelaar kan denk ik alleen maar 4 patches oproepen ofzo en alleen de JMP-1 schakelen. Dus als je een MIDI FX processor koopt en die echt goed wilt gebruiken moet je toch nog een MIDI controller kopen. De MIDI Mate is goedkoop, klein en heeft genoeg kracht om als eerste MIDI controller te dienen. Als je een Huge Rack gaat bouwen zul je toch een andere moeten kopen als je meer CC's wilt.

  7. #7

    Standaard

    Niet iedereen heeft Hugerack aspiraties! Bovendien moeten de kleine knopjes van de Midimate je maar net liggen.
    De JMP1 kan toch alleen maar met PC's overweg, dus ieder midipedaal voldoet. Goed en goedkoop (2ehands) is een Boss FC 50.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 mei 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door srv-man
    Niet iedereen heeft Hugerack aspiraties! Bovendien moeten de kleine knopjes van de Midimate je maar net liggen.
    De JMP1 kan toch alleen maar met PC's overweg, dus ieder midipedaal voldoet. Goed en goedkoop (2ehands) is een Boss FC 50.
    :lol: :lol:

    Ik zeg alleen maar dat de JMP-1 controller waarschijnlijk te klein is en de MIDI Mate bij een HR weer misschien te klein :P

  9. #9

    Standaard

    :lol: het was ook maar een grapje. € 125 voor een Midimate is trouwens een prima prijs, heb je de versie met 5CC/5PC of 10CC software? De eerste lijkt mij altijd het meest bruikbaar.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juli 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    302

    Standaard

    ik zal toch niet al die knoppen gebruiken. eigenlijk is alles wat ik wil : lead kanaal, iets ander lead kanaal met eventueel een leuk effect voor een solo, en een kanaal waar het stil is. ik heb die behringer midi pedaal gezien fcb 1010 ofzo, is die goed? aangezien behringer niet echt een naam heeft dat ze kwaliteit leveren.. die is wel goedkoop maar heeft wel heel veel knoppen en opties en is erg groot. bestaat er niet een midi pedaaltje voor een paar tientjes met drie knoppen ofzo? nee zeker. anders ga ik misschien wel voor de midi mouse dat komt denk ik nog het dichtst bij wat ik zoek

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top