Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 45
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quink
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
    ( DOM DUS EN NIET ERG SLIM ) "
    Ha, ha, ha, geweldig dit.

    Dus als ik het goed begrijp ben je niet alleen dom Remco, maar ook nog eens een keer niet erg slim.

    Kunnen we hier geen wekelijkse feature van maken of zo "Speeddemon zeikt een Marktplaats loser af". :-D
    ik ben d'r klaar voor.


    Mijn dodelijke wapens:
    koopjesjager-instinct gecombineerd met verregaande product- en prijs-kennis. (En ook nog een gedegen kennis van de Nederlandse grammatica, spelling en interpunctuatie. Iets wat Sandra Schaap/R.S. duidelijk ontbeert. :razz: )

    Iemand biedt een Boss HM-2 voor 50 euro aan? Overpriced, 30-35 voor geven.
    Iemand biedt een MXR Analog Delay aan voor 120 euro? Gelijk doen, gaat normaal al gauw voor 150-200.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik heb zo'n ding ooit voor 75 GULDEN nieuw gekocht, inclusief dat rode geval (powersupply router achtig ding) en snoertjes!

    Is nu dus op de 2de hands markt blijkbaar 4x zo duur geworden!!!!!!
    Het is wat he, met dat vintage spul.... :lol:
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicci
    @speeddemon
    misschien is het een goed idee om je prive-post, prive te houden. beneden alle peil dit.
    sorry,
    maar als iemand mij racistisch behandelt en bedreigt, en daarbovenop claimt dat IK dat doe, verdient die persoon een 'public flogging'.

    Kan me geen flikker schelen als die persoon hier forumite is.
    Maar mij zeggen "EN GEDRAAG JE EEN BEETJE ALS EEN NORMALE BUITEN LANDE " alleen maar omdat m'n achternaam niet in de categorie De Vries/Janssens/Smit hoort... dan ben je ZWAAR aan 't verkeerde adres. :evil:

    Met mijn 3/4e Pools-zijn schrijf en praat ik nog altijd correcter dan die lamlul. En ja, ik ben gewoon in NL geboren.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Terwijl ik dit lees zit ik met mijn oren te klapperen

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
    ( DOM DUS EN NIET ERG SLIM ) "

    "JE WEET NIET MET WIE JE TE MAKEN HEBT"
    Met Bassie natuurlijk (van bassie en adriaan!)! Die zegt dat ook altijd, dat moet haast wel Bassie zijn:
    "ja, bassie is niet slim, maar wel dom."
    Champagne Barbecue


    Handtekening laatst gewijzigd op 21 Februari 2007

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2004
    Locatie
    Somewhere, over the rainbow
    Berichten
    3.577

    Standaard

    Hehe, ishjgoeje zhit.
    DA - doet je goed!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amon
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
    ( DOM DUS EN NIET ERG SLIM ) "

    "JE WEET NIET MET WIE JE TE MAKEN HEBT"
    Met Bassie natuurlijk (van bassie en adriaan!)! Die zegt dat ook altijd, dat moet haast wel Bassie zijn:
    "ja, bassie is niet slim, maar wel dom."
    in dat geval, screw die 75 euro en haal effe 2 dozen slagroomtaartjes. :wink:
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  8. #18

    Standaard

    Heb met verbazing (en met een lach ) dat mailtje van die gast doorgelezen. Hetzij met moeite. :razz:
    Maar wat een randdebiel zeg. Ik zou zeggen: laat hem die koffer met snoertjes ipv in brand te steken maar lekker in zn schapenreet stoppen
    :-D
    Ik sta er telkens weer versteld van hoeveel vreemde figuren er wel niet rondlopen :-?

    Of zou het toch een vrouw zijn? Als dat echt zo is, dan is het wel een pittig vrouwtje :razz:

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicci
    @speeddemon
    misschien is het een goed idee om je prive-post, prive te houden. beneden alle peil dit.
    Misschien wel gelijk, maar hij laat ons ook even zien dat we duidelijk geen zaken met die figuur moeten doen.

    Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan als Remco...netjes of niet.

    Edit: Wat is eigenlijk een gangbare prijs voor die koffer + adapter + PSM-5? :lol: (serieus)
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartL
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicci
    @speeddemon
    misschien is het een goed idee om je prive-post, prive te houden. beneden alle peil dit.
    Misschien wel gelijk, maar hij laat ons ook even zien dat we duidelijk geen zaken met die figuur moeten doen.

    Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan als Remco...netjes of niet.

    Edit: Wat is eigenlijk een gangbare prijs voor die koffer + adapter + PSM-5? :lol: (serieus)
    Met Boss adapter en PSM5 zit je wel rond de 75-80. MET kabeltjes.
    En als je ook nog de originele doos van PSM-5 hebt en handleidingen van PSM-5 en BCB-6 (ja, een handleiding van een koffer!) zit je al gauw boven de 100, aangezien 't dan interessant is voor collectors.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top