Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 54 van 54

Discussie: Pod of Vox

  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2004
    Locatie
    Delft
    Berichten
    2.198

    Standaard

    Ik heb de Pod gehad en heb nu een Sansamp PSA-1, ook heb ik een Engl Thunder combo. Dus ik heb hier buizen en solidstate. Ik vind het eigenlijk totaal verschillend....
    Bij simulaties heb ik altijd het idee dat het minder fel is en minder dynamisch, maar ik hou wel van de sound. De Engl vind ik heerlijk klinken, maar ik kan daar ook dingen niet mee die ik wel op de PSA-1 kan. Ik vind dus ook eigenlijk dat die vergelijkingen ook altijd een beetje onzin zijn. Het is appels met peren vergelijken naar mijn mening.

  2. #52

    Standaard

    Ja ik weet niet, maar tot nu toe vind ik de distortions en overdrives die ik uit pedalen haal of uit de transistor van Randall Rg75 of hun transitor top RH100 echt superss, maar toch het is minder warm weer dan buizen

    Dan maar een goede buizenbak met voor goede STRAKKE oversturingen een pedaal. denk ik maar.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door armageddon
    Ik heb de Pod gehad en heb nu een Sansamp PSA-1, ook heb ik een Engl Thunder combo. Dus ik heb hier buizen en solidstate. Ik vind het eigenlijk totaal verschillend....
    Bij simulaties heb ik altijd het idee dat het minder fel is en minder dynamisch, maar ik hou wel van de sound. De Engl vind ik heerlijk klinken, maar ik kan daar ook dingen niet mee die ik wel op de PSA-1 kan. Ik vind dus ook eigenlijk dat die vergelijkingen ook altijd een beetje onzin zijn. Het is appels met peren vergelijken naar mijn mening.

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 oktober 2004
    Locatie
    Zonhoven, Limburg, België
    Berichten
    159

    Standaard

    Wat is de beste mogelijkheid met een budget van ongeveer 550 euro?
    Een solid-state amp of toch doorsparen voor een (tweedehandse) buizenbak. Of misschien toch een modeling amp, maar het nadeel is dan weer dat hij blijkbaar verdrinkt in de mix.
    Wat zou het beste zijn om te doen?

  4. #54
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Wat is de beste mogelijkheid met een budget van ongeveer 550 euro?
    Een solid-state amp of toch doorsparen voor een (tweedehandse) buizenbak. Of misschien toch een modeling amp, maar het nadeel is dan weer dat hij blijkbaar verdrinkt in de mix.
    Wat zou het beste zijn om te doen?
    wat het beste is ... tja, het is een kwestie van smaak. Persoonlijk ben ik tevreden over mijn modeling en geen enkel probleem "in de mix".
    Anderen vinden een gewone versterker mooier: wat vind jij mooier?
    Probeer het uit
    Vriendelijke groet,

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top