Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 54

Discussie: Pod of Vox

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 oktober 2004
    Locatie
    Zonhoven, Limburg, België
    Berichten
    159

    Standaard Pod of Vox

    Wat zou eigenlijk het beste zijn om te doen nu. Ik speel nu een jaartje op m'n X V-amp, maar nu is het pedaal kapot en zou ik mij toch willen richten op 'n betere versterker. De dingen waar ik al aan gedacht had zijn:

    -Pod XT
    -Vox AD 100 of 50
    -Vox Ad 60 VT
    -Vox Ad 120 VT

    Wat zouden jullie doen, want ik wil er wel nog even mee doorkunnen? Od zijn er nog alternatieven?
    Dit had ik gepost in een andere thread, maar het is eigenlijk een onderwerp. Geef jullie mening over deze mogelijkheden.

    Bedankt op voorhand

    Koen

  2. #2

    Standaard Re: Pod of Vox

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *mav11*
    Wat zou eigenlijk het beste zijn om te doen nu. Ik speel nu een jaartje op m'n X V-amp, maar nu is het pedaal kapot en zou ik mij toch willen richten op 'n betere versterker. De dingen waar ik al aan gedacht had zijn:

    -Pod XT
    -Vox AD 100 of 50
    -Vox Ad 60 VT
    -Vox Ad 120 VT

    Wat zouden jullie doen, want ik wil er wel nog even mee doorkunnen? Od zijn er nog alternatieven?
    Dit had ik gepost in een andere thread, maar het is eigenlijk een onderwerp. Geef jullie mening over deze mogelijkheden.

    Bedankt op voorhand

    Koen
    ik zou voor de vox gaan

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 oktober 2004
    Locatie
    Zonhoven, Limburg, België
    Berichten
    159

    Standaard

    Wat zijn de nadelen en de voordelen van De vox en de Pod, ik heb nu een soort PA staan waar 'k nu dus m'n V-amp op aansluit, maar kzou wel graag een combo hebben. Maar wat zou je dan kiezen tussen de verschillende vox-modellen? Ik zou er wel even mee door willen en ik zou het ook niet heel erg vinden om nog een tijdje te sparen voor 'n nieuwe versterker.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    Als je alleen thuis speelt zou ik denk ik de PODxt nemen (goedkoopst).

    Als je met optredens wilt meespelen en niet altijd verzekerd ben van een behoorlijke PA dan zou ik 1 vd versterkers nemen.

    Wil je stereo? Koop er dan 2, of koop een versie met 2 speakers. Kijk ook even naar je budget. Want je moet nog wel zo'n VC12 ofzo aanschaffen als je van alle schakelmogelijkheden gebruik wilt maken.

    En waarom ben je qua versterkers zo heel erg Vox georiënteerd? En vervolgens staat er wel de PodXT tussen Lijkt me dat je dan ook moet kijken naar de Vox Tonelab.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 oktober 2004
    Locatie
    Zonhoven, Limburg, België
    Berichten
    159

    Standaard

    Nee, ik ben niet Vox-gorienteerd, maar ik had gewoon gehoord dat deze versterkers goed zijn, ook hier op het forum zijn de reacties lovend. Maar als er nog betere alternatieven zijn, dan hoor ik het graag.

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Vox AD 60 VT, genoeg power, stuk uitgebreider dan de AD50 en gewoon een erg goed apparaat!
    TE KOOP

    Eminence The Governor 16
    prima speaker in uitstekende staat (nieuw)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k
    Pluto was de Romeinse god van de onderwereld. Groot en gruwelijk en afschrikwekkend. En daar noemen we die afgelegen knikker naar, het is een schande. Dat is net zoiets als je Yorkshire terrier Wodan noemen...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 augustus 2004
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    602

    Standaard

    De PODXT moet je niet doen, ga dan voor de Tonelab SE van Vox. Die is veel beter. Ik heb ze allebei getest en de VOX kwam als winnaar uit de bus. Ik heb nu dus de Tonelab en dat is ding is supervet.

    Als je per sé een versterker wilt, neem dan de AD60VT.^Meer dan genoeg power.
    -Suhr Pro Series 1
    -Godin 5th Avenue Kingpin
    -Ibanez SA2020FM Prestige
    -Seagull S6 Original

    -Vox Tonelab SE

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 oktober 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    287

    Standaard

    Check deze link http://www.harmony-central.com/Effec...elab_SE-1.html Daar zijn ze voortdurend pod en tonelab aan het vergelijken

    http://www.guitars101.com/vb/archive...p/t-26085.html

    Ik heb zelf de Pod XT Live en ben daar zeer over te spreken. Zeer veelzijdig, moet er wel bijvertellen dat ik de extra model packs erbij heb gekocht...

  10. #10
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    heb zelf een podxt, erg tevreden. Ik hoor dat de vox beter klinkt maar ik vind dit al goed genoeg.
    Voordeel van podxt is dat je USB hebt en digitaal kunt editen en digitaal op kunt nemen.
    Vriendelijke groet,

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top