Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 426 van 441 EersteEerste ... 326376416424425426427428436 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.251 t/m 4.260 van 4401

Discussie: Post je stack

  1. #4251
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raabje Bekijk bericht
    Brad, bevalt die Hotone? Ik heb wel GAS voor een Purple Wind, puur voor de heb. Of is het toch wat te solid-state achtig?
    Hij bevalt mij persoonlijk erg goed. Zeker wanneer ik hem op mijn kleine Orange cab aansluit komt er een erg mooi geluid uit. Ik zit echt te kicken. Ik heb zelf dus de Mojo Diamond die heel veel headroom heeft. Ik gebruik hem dus clean als basis voor mijn effecten.
    De oversturing van mijn versterkertje en de British invasion die ik er naast heb gehouden is wel een beetje transistor achtig maar ik vind dat geen bezwaar omdat ik niet echt een buizenfreak ben.
    En zeker clean afgesteld vind ik de Hotone beter dan de Orange micro terror en Dark terror die ik ook heb.

    En let op, de Mojo Diamond gaat pas een beetje oversturen wanneer je de gain ver opendraait. Het randje dat hij dan geeft vind ik eigenlijk niet zo mooi maar daar heb ik hem niet voor gekocht. De oversturing van de British invasion gaat veel verder en vind ik zelf wel mooi klinken. De Purple wind heb ik niet geprobeerd maar zal wel net als de British invasion een behoorlijke dot vervorming geven.

    Ik zou het zeker overwegen. Houd er wel altijd rekening mee dat smaken enorm kunnen verschillen.

    Groeten.
    Laatst gewijzigd door Brad; 9 december 2017 om 00:18

  2. #4252
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Sja, het werd hier zo warm met een 50 watt broodrooster. Dus heb ik alles noodgedwongen maar geminiaturiseerd


  3. #4253
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raabje Bekijk bericht
    Brad, bevalt die Hotone? Ik heb wel GAS voor een Purple Wind, puur voor de heb. Of is het toch wat te solid-state achtig?
    Ik heb ook naar de Purple H̶a̶z̶e̶ Wind gekeken op het net, die schijnt een hogere ruisvloer te hebben.

    Lijkt me best cool spul!

    Laatst gewijzigd door JohanH1980; 9 december 2017 om 06:27 Reden: Video link gewijzigd naar embedded en johan gaat nu naar bedje (dus inbedded)

  4. #4254
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Zo mag ik het zien Johan. Cool die kleine (buizen?) versterkers.

  5. #4255
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Yep Brad, beiden tubes. Het leuke is, dat ze beiden op 12 volt werken, dus ook op een gel accu. Leuk voor buiten.
    Ik ga kijken of ze mijn Vox Mini5's kunnen vervangen volgende zomer

  6. #4256
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Hier nog een andere stek.



    En nog eentje. Een vreemde zelfbouwamp aan de linkerkant die ondersteboven staat, want afkomstig uit een combo. Dus bedienen alsof je in Engeland op de weg rijdt zegmaar.



    Brad dit is mijn stack voor in de winter, als het wat kouder is zegmaar

    Ik experimenteer graag, maar wordt helemaal tureluurs van het switchen van de bekabeling tussen broodroosters en cabinets. En dus ga ik een centraal switchpanel bouwen. Alles op één plek.
    Laatst gewijzigd door JohanH1980; 9 december 2017 om 05:09
    Where intention goes, energy flows. Where energy flows, life grows.

  7. #4257
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    4.849

    Standaard

    Ik ga voor deze
    Nico


  8. #4258

    Standaard

    Mooi gebouwd. Ook eea aan 3D geprinte onderdelen erin zo te zien. Nice!
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  9. #4259
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabrieksinstellingen Bekijk bericht
    Dat zijn leuke stacks heren Brad en Raabje.
    ja dank je... ik heb de lange route gekozen, die JTM 30 heb ik ooit gekocht na een hele zomer zwoegen met een vakantiebaantje, ik heb hem nooit weg willen doen. Alleen ben ik hem ook wel zat na ruim 20 jaar. En modden en buizen en speaker swaps helpt niet veel, de EQ is zo zwak, ding klinkt altijd hetzelfde. Ik had hem weg moeten doen voor een andere amp, al lang geleden. Een echte stack :-). Maar zo krijgt ie een 2e leven als cabinet. Die JTM is als combo wel goed voor in een oefenruimte, om door de mix heen te snijden, en dat hoeft thuis niet.

    Ik heb ook mijn solid state Pathfinder op de 2 cabinets aangesloten, en dat klinkt dan meteen lekker en helder, en een tijdje later zijn mijn oren er moe van. Met de Mooer BM denk ik in het begin, beetje dof, en als ik dan wat langer speel, dan begint het geluid echt te leven, en wordt het geluid dieper.

  10. #4260
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohanH1980 Bekijk bericht
    Sja, het werd hier zo warm met een 50 watt broodrooster. Dus heb ik alles noodgedwongen maar geminiaturiseerd

    Wel een grote speakerkast :-)

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top