Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 423 van 441 EersteEerste ... 323373413421422423424425433 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.221 t/m 4.230 van 4401

Discussie: Post je stack

  1. #4221
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    *knip*

    Na een jaar of 4 kom ik toch 'iets' te kort bij mijn Koch Studiotone XL 1x12 combo.
    Heb dus van de week een 2e hands stackje aangeschaft in een medium impulsieve bui;
    een VHT Pittbull 45 head en een Brunetti 2x12 kastje met V30's.
    Iets minder gain maar wel een stuk meer ballen(ondanks 5 Watt minder)

    De Koch gaat er met deze speaker kast ook flink op vooruit, dus eens kijken wat de aankomende repetities en gigs me doen besluiten.

    Iemand ervaring met de forty-five en of Brunetti?
    Grappig detail is dat beide amps 4x EL-84 buizen gebruiken. Vind ik lekker zeker
    Heb die 2x12 Brunetti kast ook wel 's getest, goeie handzame kasten met een lekkere sound, ondanks dat ik geen V30-liefhebber ben.

  2. #4222
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Een snelle shot...

    You can't be a vet. You rock too much.

  3. #4223

    Standaard

    Moet zeggen dat dit stackje ook flink opknapt met die Brunetti erbij...
    [IMG][/IMG]

  4. #4224
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    @ EBOUE
    Dat formaat pedalboard lijkt me zeer onpraktisch. Of staan je bovenste pedalen altijd aan?

    @maxdb
    Is dat een 4x10 cabinet?


    Hieronder een foto van wat zeker niet mijn gebruikelijke stack is, maar meer een soort mini-shootout:

    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  5. #4225
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    @Ace: goed voor te stellen dat je denkt, maar ik heb een main-switch aan de voorkant gemaakt. Alles staat dus altijd aan. Het is behoorlijk handig door de Lehle pedalen aan de onderkant. In het kale midden hoort nog een CAE Wah, maar die heb ik net opgestuurd voor reparatie. De knoppen die nodig zijn, zitten dus op de onderste rij (met rechts tuner erboven en Little Lehle voor snelle wisselen van gitaar). Je zou het nog mooier in kunnen delen met Lehle spullen, tuner-out etc, maar dan wordt het bord me echt te groot. Dit is al groot genoeg.. het staat schuin, voor het werkplezier.

    Volgorde is;
    Whammy, Lehle (met de Swollen Pickle), Wah, Loop A (Soundblox en Delay), Loop B (Q-tron), Boost.
    De Soundblox en Digitech Obscura Delay staan in een loop van het gele pedaal (een selectie knop onderaan wordt een soort geluidspreset). De Minifooger heb ik niet in een loop staan, maar zit dus eigenlijk vlak boven de fuzz (na de Whammy, voor de Fuzz in de keten).

    Ik had er eerst nog, via een AC out die ik ingebouwd heb, een Nova System aan gekoppeld. Extra snoeren via FX-loop, wat een geswitch. Ziet er complex uit, was ook niet altijd even praktisch meer, maar al die extra onzin gaf nog een bak ruis erbij ook. Na afpellen, kon ik het hele apparaat wel missen...
    Laatst gewijzigd door EBOUE; 5 april 2017 om 15:02
    You can't be a vet. You rock too much.

  6. #4226

    Standaard

    @ ace : ja dat is een 4 x 10kast. Een 1965A, verkoper zei nog dat e ruim 40 jaar oud was

    Leuke collectie heb je daar !

  7. #4227

    Standaard

    ik ben een gelukkig man:
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  8. #4228
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Die Yeti is echt een gave bak man.

    M'n nieuwste aanwinst, erg blij mee. Nog niet op z'n 4x12, maar op de 2x12 klinkt ie ook al erg fijn!


  9. #4229

    Standaard

    thanks man! hij zal heel dicht in de buurt komen van jouw amp denk ik
    veel plezier met de splawn!
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  10. #4230
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik denk het ook wel, beide hot rod plexi/jcm 800/brown sound op het gain kanaal. Ben sowieso fan van dit soort amps en eindelijk heb ik er nu ook eentje. Die vergelijk filmpjes op joetjoep zijn ook altijd leuk. Ze klinken allemaal een beetje anders, maar eigenlijk niet eentje klinkt slecht. Jouw Yeti klinkt ook zeker niet slecht!

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top