Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 337 van 441 EersteEerste ... 237287327335336337338339347387437 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.361 t/m 3.370 van 4401

Discussie: Post je stack

  1. #3361
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Alice in Chains tribute band (dan gebruik ik alleen de shiva en m`n pedalboard) en verder klooi ik wat met zwaar metaal maar niet meer in een band.

    Rack
    6HE
    - Furman powerconditioner
    - Rocktron Voodu Valve
    - Peavey classic 120/120

    10HE
    - shure wireless
    - rocktron Xpression
    - Korg DTR1
    - Brunetti Mille pre-amp (te koop)
    - Boss graphiq eq
    - rocktron patchmate
    - racktray met Burkey flatliner, RR fat Drive, EHX small clone, MXR compressor, Boss Twah
    - patchbay van RR amplifiers
    - Rocktron powerstation

    Allemaal ouwe shit dus... enige wat ik ooit nieuw heb gekocht is de RR fatdrive en de furman.

  2. #3362
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Wat voor cabinet staat er onder de Shiva en waar staat de 2x120w Peavey op aangesloten? En wat is die gitaar een mooi ding..... Is dat een standaard gitaar of heb je die opnieuw laten spuiten? Wow.... indrukwekkende kleur.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  3. #3363
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Inderdaad een mooi setje.
    Volgens mij is die kleur ibanez wel standaard. Ik heb ze ook in het paars gezien. Ook zo glinsterend.

  4. #3364
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Cabs (ik heb er 2) zijn simpele krijgertjes van Line6, geupgrade met Jensen C12K 8ohm speakers die nu echt weergaloos klinken. Line6 logo heb ik maar weggehaald omdat ze de cab geen eer aandoen. classic 120 watt is aangesloten op de Voodu Valve maar is ook de amp voor de brunetti, al naar gelang m`n pet staat.



    De gitaar (Ibanez 7620) heb ik uit amerika laten komen, ik zag `m staan op the gear page and i fell in love. De vorige eigenaar heeft `m in die kleur gespoten, is een of andere neon groene chevy kleur die hij nog van z`n hotrod had. Tevens heeft hij de neck pup cavity gevuld. Het enige wat ik niet handig vind aan de gitaar is de positie van de volume/tone knop. Verder is het een wereldding.

    Laatst gewijzigd door J-P; 9 juli 2011 om 23:04

  5. #3365

    Standaard

    Te gekke no nonsense gitaar inderdaad, wat dat betreft is de rest van de setup in vergelijking een stuk ingewikkelder.

    Edit: de voodu valve is toch ook een preamp, of kun je hem ook enkel als fx gebruiken?
    Laatst gewijzigd door interessander; 9 juli 2011 om 23:21
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  6. #3366
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Inderdaad. Ik was helemaal over the moon met m`n rack, komt er ene Marc_O de oefenruimte in met z`n Bogner XTC. Man man man wat klonk dat goed. Kon mijn geluid in de verste verte niet aan tippen... daarom de Bogner Shiva gekocht, simpel en erg doeltreffend. Het onderste rack is eigenlijk overkompleet en staat in de oefenruimte meestal niets te doen. Het bovenste rack is m`n High gain rackje, klinkt eigenlijk gewoon heel erg goed voor dat doel.

  7. #3367

    Standaard

    Ja die Rocktrons zijn behoorlijk goed voor high gain, ik heb een chameleon als backup, dan heb je er direct ook fx bij, wel zo handig. Helaas is de backup eindtrap een valvestate, dan is zo'n peavey 120/120 een stuk leuker!
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  8. #3368
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Ja, maar ook ontzettend lomp zwaar Het ding weegt tegen de 40 kilo. Deze heb ik trouwens gekocht van gitaarbouwer Peter de Smet (http://www.desmetguitars.nl/)die hem wegens de mooie neutrale klank voor Lapsteel gitaar gebruikte. Die had `m weer van Danny Lademacher, ooit H`Brood`s gitarist.

  9. #3369

    Standaard

    Die power conditioner, een noodzaak of een geruststellende luxe ?
    te koop !
    niets.

  10. #3370
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Geruststellende luxe, noodzaak kan ik het niet noemen.
    @interessander: VooduValve is idd een (buis-)preamp met leuke effecten . Ik stond laatst op het punt dit ding te verkopen maar deze week lekker mee aan de gang geweest en ik hij blijft. Erg tof bakje als je er de juiste muziek op speelt.
    Laatst gewijzigd door J-P; 10 juli 2011 om 10:00

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top