Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2005
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    179

    Standaard Schroefjes bodemplaat Dunlop Jimi Hendrix Wah

    Dit topic is eigenlijk meer "a cry for help"... ops:

    Ik ben op zoek naar twee schroefjes voor de bodemplaat van een Jimi Hendrix. Ik heb 'm van iemand anders overgenomen, maar die had nog maar twee schroefjes... balen...! :cry:

    Ik ben al bij de lokale schroefjesboer geweest, maar omdat het een ander schroefdraad is kon 'ie me niet helpen...

    Kan iemand mij helpen met advies of zelfs de schroefjes??

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard Re: Schroefjes bodemplaat Dunlop Jimi Hendrix Wah

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shifty
    Dit topic is eigenlijk meer "a cry for help"... ops:

    Ik ben op zoek naar twee schroefjes voor de bodemplaat van een Jimi Hendrix. Ik heb 'm van iemand anders overgenomen, maar die had nog maar twee schroefjes... balen...! :cry:

    Ik ben al bij de lokale schroefjesboer geweest, maar omdat het een ander schroefdraad is kon 'ie me niet helpen...

    Kan iemand mij helpen met advies of zelfs de schroefjes??

    Alvast bedankt!
    ik weet niet waar je woont maar als ze je bij TBS (twentse bouten service) of Fabory niet kunnen helpen, weet ik het ook niet meer. Fabory zit misschien wel op meer plaatsen in Nederland

  3. #3

    Standaard

    Een ander bedrijf waar je ook altijd terecht kan voor schroefjes en dergelijke is Würth volgens hun site zitten zij op enkele plaatsen in NL
    *Access and Amplify*

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.783

    Standaard

    Shifty: ben je al bij Straatsma wezen kijken, tegenover de nieuwe Gamma? Die hebben ook veel, en kunnen zelfs draad voor je tappen, denk ik!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 april 2005
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    330

    Standaard

    Ik heb eventueel setjes van originele dunlop wah-'voetjes' op voorraad.. (met rubber pootje)

    pb als je geinterresseerd bent..

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2005
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    179

    Standaard

    Iedereen bedankt voor jullie hulp!

    Ik heb een andere mogelijkheid gevonden die goed werkt! Ik wilde langere schroefjes zodat ik m'n wah kan vastmaken aan m'n pedalboard. Nu kwam ik erachter dat de aller normaalste schroefjes voor hout er ook voor een gedeelte in passen! Ze willen er maar een klein stukje in, maar omdat de schroef toch eerst door het hout gaat is dat geen probleem! M'n wah staat zo vast als een huis!

    Conclusie: Dunlop wah vastmaken met schroefjes aan je pedalboard? Gebruik de normale hout schroeven! :P

    gvink: ik zal je even pm'en want ik mis twee originele schroefjes met voetkussens, bedankt!

    Dweezman: Helaas kon Straatsma me niet helpen, daar was ik al geweest Maar omdat het een vreemde schroefdraad is kon 'ie me niet helpen had 'ie 't over...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top