Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 28
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 mei 2004
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    221

    Standaard

    Gewoon speurders.nl gebruiken. Volgens mij begint dat ook steeds meer te groeien.
    Pas op, achter je!!

  2. #12
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Speurders bijna net als Marktplaats.

    speurders heeft omzet (geschat) van 1,8 miljard en Marktplaats (geschat) van 2 miljard.
    Het zijn schattingen omdat marktplaats nooit weet of het product ook echt wordt betaald of niet.
    Vriendelijke groet,

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2003
    Locatie
    Zeewolde
    Berichten
    897

    Standaard

    Ik doe steeds meer met speurders.nl. Hoef je tenminste niets te betalen als je iets boven de 200 euro aanbiedt
    All I need to get me high
    Is stand next to my amplifier
    - Paul Gilbert

    Te koop:
    Haar Telecaster, Swamp ash, birdseye maple nek en Brazilian rosewood toets.
    Marshall 6101 LE
    Ibanez PT707 phaser incl. doos

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Ik heb vanacht anders wel HEL doorgemaakt met die Speurders.

    Probeer daar een nieuwe account te openen voor Hot Wire Audio, vragen ze om eenmalig een aantal gegevens in te vullen (naam, postcode, land). Ik doe dat, klik op "VERDER" en hij blijft maar terugkomen!
    20 minuten lang! Uiteindelijk op m'n oude account die ad geplaatst, daar doet ie 't ineens wel! :-?

    Met als gevolg dat na veel gedoe m'n TS9 mods ad er 2x staat! :evil:

    Al moet ik zeggen dat gitaarmarkt 's nachts ook niet altijd even goed werkt. Meestal blijf je dan ook rondjes lopen, rond "inloggen" en advertentie plaatsen. :evil:
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  5. #15
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Hmmm, da's wel matig allemaal. Het kan ook wel goed gaan: afgelopen maand drie pedalen zonder problemen verkocht.
    Enige smetje was iemand die 95E had geboden en daarmee hoogste bieder was. Mail ik 'm: 'ja, ik vond het toch te duur en ik heb maar een Boss gekocht'
    ZEG DAT DAN !
    Twee dagen later alsnog verkocht....

    Maar goed, dat een hoop gebruikers van Marktplaats niet goed snik zijn was al bekend, maar als nu ook de beheerders in IQ dalen zijn we straks goed de pineut.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
    Ik heb vanacht anders wel HEL doorgemaakt met die Speurders.

    Probeer daar een nieuwe account te openen voor Hot Wire Audio, vragen ze om eenmalig een aantal gegevens in te vullen (naam, postcode, land). Ik doe dat, klik op "VERDER" en hij blijft maar terugkomen!
    20 minuten lang! Uiteindelijk op m'n oude account die ad geplaatst, daar doet ie 't ineens wel! :-?
    Dat heb ik ook gehad. Na heel veel gekloot, en via 1 of andere link die ik via mail kreeg van Speurders lukte het me wel. na een week ofzo...
    1 was genoeg, maar 2 zoveel mooier

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Ik vind dat er een hoop drukte wordt gemaakt om die 6 euri. Als je iets te verkopen hebt van boven 200 Eu, wat is dan 6 euro? Minder dan 3%, poehpoeh...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Ik vind dat er een hoop drukte wordt gemaakt om die 6 euri. Als je iets te verkopen hebt van boven 200 Eu, wat is dan 6 euro? Minder dan 3%, poehpoeh...
    Ik verkoop TS9 mods van 7,50-15 euro p.s.
    Dan is 6 euro WEL poehaa. :-?

    't zelfde met een "dienst". Ik zou me zelf best willen aanbieden als gitarist, maar ik ga geen 6 euro dokken als er geen 'je vindt hierdoor een goeie band'-garantie op zit.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Ik vind dat er een hoop drukte wordt gemaakt om die 6 euri. Als je iets te verkopen hebt van boven 200 Eu, wat is dan 6 euro? Minder dan 3%, poehpoeh...
    Ik verkoop TS9 mods van 7,50-15 euro p.s.
    Dan is 6 euro WEL poehaa. :-?

    't zelfde met een "dienst". Ik zou me zelf best willen aanbieden als gitarist, maar ik ga geen 6 euro dokken als er geen 'je vindt hierdoor een goeie band'-garantie op zit.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Ja, in die gevallen zijn ze bij Marktplaats wel erg kortzichtig ja. Maar er zijn ook mensen die hun amp van €1000 of een auto van €3000 niet op Marktplaats zetten, omdat ze anders 6 Eu moeten dokken. En dat vind ik nogal zeikerig.
    Net als dat mensen klagen als ze voor een paar uur parkeren 5 euro moeten betalen, maar wel met een paar honderd Euro aan zooi uit de stad komen.

    Maar ik ben het zeker met je eens dat ze heel erg insect-penetrerend kunnen zijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top