Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 50
  1. #41

    Standaard

    Bogner is waardeloze bende. Gatverdamme.

  2. #42

    Standaard

    tja, daar zeg je zowat...
    Ik heb altijd gevonden dat de Tylers en Suhrs expensive POS waren, van de Suhrs die Bernd heeft werd ik niet warm of koud, evenals Hara's Tyler (dikke nek), maar Chris (Tolle) heeft me zijn Suhr en Tylers eens gegeven, en nu heb ik een probleem....
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  3. #43

    Standaard

    Ik heb dus ook eerlijk helemaal niets met Suhr. Degenen die ik geprobeerd heb speelden als spelgoed en klonken veel minder goed dan mijn oude vertrouwde '71 Strat. Nee hoor, geef mij dan maar een Anderson of een Tyler, veel meer mojo, IMO...

  4. #44
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Voel persoonlijk ook veel meer voor Tyler dan Suhr. Heb de Suhrs bij VD Haar vergeleken met de Haar strats en er zit erg weinig verschil in dus heb ik gekozen voor een Haar (hey Erik, issie al klaar?? ) De Tylers zijn inderdaad een ander verhaal, prijsplaatje is ook nog net even anders. Als ik ooit een boutique superstrat zou kopen (heb nu een superstrat van Haar in bouw) dan is het zeker een Tyler.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  5. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    tja, daar zeg je zowat...
    Ik heb altijd gevonden dat de Tylers en Suhrs expensive POS waren, van de Suhrs die Bernd heeft werd ik niet warm of koud, evenals Hara's Tyler (dikke nek), maar Chris (Tolle) heeft me zijn Suhr en Tylers eens gegeven, en nu heb ik een probleem....
    :-D Als we toch wat oude quotes van elkaar aan het aanhalen zijn......Morris schreef dit 2,5 jaar geleden naar aanleiding van mijn vraag over Tylers.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    Tyler is erg leuk, maar nogal zwaar en lomp Fender IMO. Als je in deze prijsklasse bezig bent kun je wellicht ook eens Suhr overwegen......
    Eerlijk gezegd heb ik nog altijd geen Suhr in handen gehad, maar wel Tyler en Anderson. Hoewel ze nieuw inderdaad wel wat overpriced zijn (het is maar waar je grenzen liggen en anders gewoon 2ehands kopen) maken beide merken toch echt supergitaren, die echt van een totaal andere klasse zijn dan Fender, maar ook beter dan Melancon, Zion, Brian Moore, etc.
    En om dat te staven: een aantal gitaristen, die nog nooit van Tyler hadden gehoord, hebben de mijne geprobeerd en voelden gelijk dat het toch wel een heel goed gitaartje is.

  6. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door srv-man
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    tja, daar zeg je zowat...
    Ik heb altijd gevonden dat de Tylers en Suhrs expensive POS waren, van de Suhrs die Bernd heeft werd ik niet warm of koud, evenals Hara's Tyler (dikke nek), maar Chris (Tolle) heeft me zijn Suhr en Tylers eens gegeven, en nu heb ik een probleem....
    :-D Als we toch wat oude quotes van elkaar aan het aanhalen zijn......Morris schreef dit 2,5 jaar geleden naar aanleiding van mijn vraag over Tylers.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    Tyler is erg leuk, maar nogal zwaar en lomp Fender IMO. Als je in deze prijsklasse bezig bent kun je wellicht ook eens Suhr overwegen......
    Eerlijk gezegd heb ik nog altijd geen Suhr in handen gehad, maar wel Tyler en Anderson. Hoewel ze nieuw inderdaad wel wat overpriced zijn (het is maar waar je grenzen liggen en anders gewoon 2ehands kopen) maken beide merken toch echt supergitaren, die echt van een totaal andere klasse zijn dan Fender, maar ook beter dan Melancon, Zion, Brian Moore, etc.
    En om dat te staven: een aantal gitaristen, die nog nooit van Tyler hadden gehoord, hebben de mijne geprobeerd en voelden gelijk dat het toch wel een heel goed gitaartje is.
    Klopt, en vind ik nog steeds, tenminste vwb de nieuwere Tylers.
    Maar vroeger maakte Tyler hele andere necks. En die zijn wel lekker! Alleen wist ik dat toen nog niet.
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  7. #47
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    Klopt, en vind ik nog steeds, tenminste vwb de nieuwere Tylers.
    Maar vroeger maakte Tyler hele andere necks. En die zijn wel lekker! Alleen wist ik dat toen nog niet.
    Tyler heeft 10 neck types dacht ik, keuze genoeg!! :-D
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  8. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    Klopt, en vind ik nog steeds, tenminste vwb de nieuwere Tylers.
    Maar vroeger maakte Tyler hele andere necks. En die zijn wel lekker! Alleen wist ik dat toen nog niet.
    Tyler heeft 10 neck types dacht ik, keuze genoeg!! :-D
    tja, helaas wel...
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    En toch vind ik die headstock er niet uitzien van de Tyler ops: . . .

    Maar eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik helemaal blanco ben. Heb nog nooit een Tyler in mijn handen gehad. De Anderson die ik nu heb, is overigens wel verreweg de beste Axe die ik ooit in mijn handen heb gehad. Al moet ik nu ook wel eerlijk toegeven dat de nieuwe MM Luke serie een heel erg vet 'erbij' gitaartje zou zijn .

  10. #50
    vinni
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel
    Al moet ik nu ook wel eerlijk toegeven dat de nieuwe MM Luke serie een heel erg vet 'erbij' gitaartje zou zijn .
    Nou...nieuw.....

    Deze nieuwe van EB vind ik wel erg interessant!:


    De nieuwe Steve Morse.

    Ok ok.....back on topic!

    Vinni

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top