Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2004
    Locatie
    België
    Berichten
    963

    Standaard Blackface Intellifex

    Ik was vorige week mijn intellifex aan het programmeren, voor de coverband, en kwam tot de constatatie dat ik geen programma's kan opslaan vanaf preset 80
    Is er een mogelijkheid om dat uit te schakelen en daar toch te kunnen opslaan?

    Thx

    PS Het gaat hier om de zwarte versie vande intellifex
    en aangezien niemand antwoord op het 'effecten-forum' daarom hier ook geplaatst
    Waarom is MIDI zo lastig?

  2. #2

    Standaard

    Dat is raar volgens mij moet je in elke bank kunnen opslaan, althans de mijne kon dat wel.

  3. #3

    Standaard Re: Blackface Intellifex

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angel
    Ik was vorige week mijn intellifex aan het programmeren, voor de coverband, en kwam tot de constatatie dat ik geen programma's kan opslaan vanaf preset 80
    Is er een mogelijkheid om dat uit te schakelen en daar toch te kunnen opslaan?

    Thx

    PS Het gaat hier om de zwarte versie vande intellifex
    en aangezien niemand antwoord op het 'effecten-forum' daarom hier ook geplaatst
    RTFM :amp: , de intellifex heb ik ook gehad; er bestaat een user en factory preset gedeelte-> het factory preset gedeelte blijft onveranderd en het user gedeelte kun je editen. Voor de normale gebruiker niet te veranderen, misschien kunnnen ze je bij Rocktron v.e. hack voorzien?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Dat klopt.
    De user presets zijn van 0 tot 80 en de rest zijn de factory presets. Als je daar in gaat stoeien en wil opslaan vraagt hij een preset nummer van 0 tot 80 te kiezen.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top