Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2005
    Locatie
    't Zand
    Berichten
    235

    Standaard

    Ik heb nu:
    Patch kabels tussen de rover en g-force: Geen verbeterd resultaat!
    Ik heb G-force geheel ontkoppeld, dus direct van rover naar traveller: Geen verbeterd resultaat!
    Ik heb een andere gitaar gebruikt. Want zoals ik al schreef (gitaar 1): Volumeknop is dicht op de gitaar, als je de snaren niet aanraakt lichte brom, raak je de snaren aan (gewoon raken, niet spelen) dikke vete brom.
    Bij gitaar 2 is het zo dat als de volumeknop dicht is er vrijwel geen brom is. Ook in vergelijking met als de rover in Mute stand gezet word.
    (waarschijnlijk is de volumeknop van gitaar 1 lek, zal er een nieuwe in laten zetten!)
    Persoonlijk denk ik dat het niet met de gitaren te maken heeft (gitaar 1 is van ruime kwaliteit, dus elementen etc zijn goed.

    @@ vester86,
    Ik heb het gitaarsnoer uit de rover gehaald, er is wel een verschil, maar minimaal, er is meer resultaat als je de rover op stand Mute zet.

    Btw, Soms is het zo dat als ik de traveller aan zet en de buizen (na 3 minuten) wat warmer worden, dat er enkele (2 of 3 sec.) seconden een harde gier hoorbaar is. Het is een hoog geluid dat schommelt.

    Ik denk niet dat daar de oorzaak in gezocht moet worden. Misschien dat jullie wat meer weten, ik hoop het iig!!!!!

    Gr.
    Rover -> G-force -> traveller -> marshall
    Te koop: Marshall buikkast stereo 1960 lead (nieuw) te koop of ruilen tegen bogner 2x12.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Tja als je spullen los van elkaar al brommen dan wordt het idd lastig, ik zou Ernst ff bellen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2005
    Locatie
    't Zand
    Berichten
    235

    Standaard

    Ja maa het bromt alleen wat als de rover op stand c of d staat.. Dus de distortion stand..
    Als ik m op de clean stand zet,, kan het onwijs hard en heb dan nergens last van.
    NIEUW: Heb geconstateerd dat mij volumeknop een beetje inwendig aan puin is, morgen word die vervanger en eventuele aard storing uit mij gitaar gehaald door Piet Visser. Ik hoop dat de brom dan over is ander ga ik heel hard :cry:


    Mmm,, and that's it???
    Dat gaat weer geld kosten :-? :-? :-? :-?
    Rover -> G-force -> traveller -> marshall
    Te koop: Marshall buikkast stereo 1960 lead (nieuw) te koop of ruilen tegen bogner 2x12.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2005
    Locatie
    't Zand
    Berichten
    235

    Standaard

    Wickedddddddddddddddddddd!!

    BROM is helemaal weg met nieuwe volume knop!

    @@keleko, ook bedankt voor je tip van de kabels, want dat heeft ook een bijdrage geleverd aan "geen brom".
    Dus bedankt!
    Rover -> G-force -> traveller -> marshall
    Te koop: Marshall buikkast stereo 1960 lead (nieuw) te koop of ruilen tegen bogner 2x12.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Nou mooi man , kun je weer spelen.

    Ko.

  6. #16

    Standaard

    ik zei het toch :P
    TE KOOP

    Eminence The Governor 16
    prima speaker in uitstekende staat (nieuw)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k
    Pluto was de Romeinse god van de onderwereld. Groot en gruwelijk en afschrikwekkend. En daar noemen we die afgelegen knikker naar, het is een schande. Dat is net zoiets als je Yorkshire terrier Wodan noemen...

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2005
    Locatie
    't Zand
    Berichten
    235

    Standaard

    Ja mar speelde aldoor op een vrij dure gitaar die nog vrij nieuw was. Dus in eerste instantie ga ik daar dan niet van uit. Dus een andere brakke gitaar geprobeerd, en toen was t al minder..
    Duszzzz, toen was t wel duidelijk......
    Dus jij ook bedankt he!!!
    Rover -> G-force -> traveller -> marshall
    Te koop: Marshall buikkast stereo 1960 lead (nieuw) te koop of ruilen tegen bogner 2x12.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Alle kleine beetjes helpen.......

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top