Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 43
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    mn top blijf ik zowieso wel houden ben gek op dat ding! maar als ik erop door zou blijven spelen live zou ik ook niets aan mn setup veranderen hoor, alles zit erin, en het klinkt al perfect!

    op jouw manier wordt het alleen maar voller en omvangrijker en meer aansluiten das niet de bedoeling ,het is nu al goed dus ALS ik t verander moet t echt helemaal rack worden dus

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    als ik jou was zou ik gewoon je framus houden en die boven een rack bouwen, zoals op dat plaatje, zoveel gewicht en ruimte maakt het nou ook weer niet uit namelijk, zo'n quad en fifty fifty samen wegens minstens zoveel als je framus.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    maar je krijgt zo`n rare case dan................hoop loze ruimte ook...en het is best zwaar dan hoor, het is wat omvangrijker, dus tilt ook lastiger (denk aan een 4x12, en een 1x12 (die evenveel zou wegen))

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    347

    Standaard

    kijk eens naar de foto's in mijn sig. En dan is dit nog een behoorlijk uitgebreide versie.
    Aansluiten is simpel, 1 midikabel aan de voorkant en 4 kabeltjes aan de achterkant, met kleurcode.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skabouter
    maar je krijgt zo`n rare case dan................hoop loze ruimte ook...en het is best zwaar dan hoor, het is wat omvangrijker, dus tilt ook lastiger (denk aan een 4x12, en een 1x12 (die evenveel zou wegen))
    in de overige ruimte stop je pedalen en kan je snoeren en andere zooi opbergen....

    geen racklade meer nodig, nog meer voordelen...

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2002
    Locatie
    Borne (OV)
    Berichten
    2.569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skabouter
    tja het is idd ff wat lastiger tillen. maargoed, dat doe je met zn 2en, mn 4x12 krijg ik nu ook niet alleen een trap op. maar met 2 man moet zo`n ding toch wel te tillen zijn ? bovendien komen er wieltjes onder (zie foto). dus alleen trappen en in/uit de auto tillen zijn een probleem. maar kom nou, dat moet toch best te doen zijn ? het zal idd wel behoorlijk wat gaan wegen ja...........

    50/60 kg ? nouja, til je met zn 2en, ieder 25/30kg. mn top is nu al 25 kilo, en die is makkelijk tilbaar.......

    misschien zal het idd wel wat tegenvallen..............maar dat zien we denk ik dan wel. ik vind gewicht geen reden om het niet te doen, met 2 man moet t prima te doen zijn.
    Ik bedoel eigenlijk, past het in je auto of huur je altijd een bus voor gigs etc...
    Laatst aangepast door Maiden Michiel : vandaag om 6:66
    Te koop: Kitty Hawk 4x12", Marshall JTM60

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    dat is ook ff de vraag ja. we hebben meerdere auto`s (die we niet altijd allemaal ter beschikking hebben), dus het varieerd. de grootste zou ik 4x4x12`s + een 20 HE rack in kwijt kunnen, en dat dan alleen voor mezelf maar de kleinere...........tja, weet ik niet. opzich is zo`n 14 HE evengroot als de 1x15 bascombo van onze bassist. het zou opzich moeten kunnen, en 2x 2x12 berg je ook makkelijker weg dan een 4x12. en eventueel kan ik maar 1 2x12 meenemen (die ik dan horizontaal op mn rack leg, ook prima).

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2002
    Locatie
    Borne (OV)
    Berichten
    2.569

    Standaard

    4 stuks 4x12" en een 20 HE rack?????????????



    Wat voor wagen heb je dan????
    Ik heb met 1 4x12" mijn auto al bijna vol!!!!!!!
    Laatst aangepast door Maiden Michiel : vandaag om 6:66
    Te koop: Kitty Hawk 4x12", Marshall JTM60

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2003
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    6.987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maiden Michiel
    4 stuks 4x12" en een 20 HE rack?????????????



    Wat voor wagen heb je dan????
    Ik heb met 1 4x12" mijn auto al bijna vol!!!!!!!
    in een peugeot partner kan ik 6 gitaren, 8 4X12s, 4 toppen, 2 Vox ac30 combos en een rack kwijt (en dan alles nog in cases ook)
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    ah joh, goed stapelen he in mn nissan micra kan (met achterbank plat):
    -2x12 combo
    -1x15 bassamp
    -4x12 cab
    -6he rack
    -top
    -keyboard
    -3 gitaren
    -koffertje

    de grote auto (van mn pa) is z`on peugeot MPV. grooote laadbak, en met achterbank plat/eruit ongev zoveel ruimte als in een bestelbusje. echt zat ruimte dan, kan de hele backline van een band in, incl drumstel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top