Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard probleem met audio exporteren in adobe audition

    Hoi,

    Mijn probleem is het volgende:

    Ik ben bezig een ouder cradle of filth nummer in te studeren (malice through the looking glass) maar nergens op het net vond ik een backing track, dus heb ik via mysongbook.com een guitar pro tab gevonden, daar heb ik de gitaren uitgehaald de tab omgezet naar een midi file.

    Daarna heb ik een nieuwe adobe audition sessie geopend en in de multi track view op track 2 heb ik de midi file geplaatst, vervolgens heb ik op track 1 mijn gitaar track ingespeeld.

    Dan wou ik de beide bestanden exporteren naar een mp3tje. Hier begon het probleem. Ik ga via bestand => exporteren naar audio, sla de sessie op, daarna de 2 bestanden afzonderlijk en op het moment dat hij beide bestanden samen moet exporteren krijg ik de melding "Your midi tracks will nog be included in the mixdown. Please see help file for more information".

    Dus ik de help geraadpleegd maar daar raak ik geen zier wijzer uit.

    Heeft iemand van jullie toevallig meer ervaring dan ik met Adobe Audition en zou hij me kunnen vertellen hoe ik de midi file & mijn recording kan in 1 bestand exporteren?


    Dank bij voorbat,


    Lutz
    *Access and Amplify*

  2. #2

    Standaard

    Denk eens na over wat een midi file is. Het is geen audio, het is alleen maar informatie wat je synth moet afspelen. Je moet eerst de midifile omzetten naar audio. Kan gewoon binnen auditon.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k
    Denk eens na over wat een midi file is. Het is geen audio, het is alleen maar informatie wat je synth moet afspelen. Je moet eerst de midifile omzetten naar audio. Kan gewoon binnen auditon.
    Zozo, inderdaad iets wat ik over het hoofd zag !

    Dank je Bert !!

    Zou je misschien mij kunnen vertellen hoe ik dat nu net kan omzetten?
    *Access and Amplify*

  4. #4

    Standaard

    Hehe, weet ik niet precies... Ik doe het vaak genoeg maar dan in Cubase. Vroeger kon Audition geen midi, dus vandaar.

    FF denken: ga naar multitrack view, laad de midifile en speel hem af. Nou is de truc dat je de uitgang waar het geluif uitkomt (zal wel de out van je computer zijn) verbind met de ingang. Gan naar het tweede spoor en zet rec aan. Druk op Record beneden en kijk of er wat wordt opgenomen. Zo ja, kan je het midi spoor wegmikken, en aan je gitaartyracks beginnen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top