Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Ik heb alleen echopark, en die bromt ook als ik hem bij de rest hang. Dus apart adaptertje en probleem is opgelost. En dat hoeft inderdaad geen hele dure te zijn
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zjanke
    Ik heb alleen echopark, en die bromt ook als ik hem bij de rest hang. Dus apart adaptertje en probleem is opgelost. En dat hoeft inderdaad geen hele dure te zijn
    idd. Als ie maar gestabiliseerd is.

    9,95 voor 300mA ofzo. Heb je 4 Tonecores, kun je ofwel 4 van die adapters kopen (ben je 40 euro kwijt) of een PP2/Flatliner (ben je 180-200 euro kwijt).

    @Nielsje, niet om 't een of 't ander, maar wijs mij maar eens een BETAALBARE 'high-end' delay aan die kan wat m'n Echo Park kan.
    En de Verbzilla overweeg ik ook.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  3. #23

    Standaard Goedemorgen! En dan nu het enige juiste antwoord:

    Beste Mensen,

    Ik weet waar het probleem zit:

    (Dit geldt ZEKER voor de eerste series pedaaltjes...)

    In de Tonecore pedaaltjes zit een soort beveiliging die er voor zorgt dat je zowel een AC 9v als een DC 9v adapter op het pedaal kunt aansluiten zonder dat de pedaal (opampje) ontploft! Bij een Boss pedaal kan dit normaal gesproken niet!
    Echter nadat ze in de winkel terecht zijn gekomen zijn ze er bij LIJN ZES zelf achter gekomen dat een bijwerking van dit "zeer belangrijke" gedoe is, dat zodra je meer pedaaltjes koppelt met bv Daisy Chain, er een geweldige BROM ontstaat! Er zijn voor zover ik weet maar 2 voedingen die dat probleem niet leveren: VoodooLab Pedal Power en de Paul Lenders voeding.
    Dit probleem heb ik direct na het uitkomen van de pedaaltjes bij Lijn Zes zelf voorgelegd en binnen de firma waren de meningen verdeeld over wat nou belangrijker is... (Dummie-proof pedaal of Bromvrije chain van pedalen!) Heb van interne bronnen vernomen dat de kans groot is dat dit gaat veranderen of al is veranderd!
    Heb er niet meer mee geexperimenteerd maar het kan zijn dat de nieuwe modellen dit probleem al niet meer hebben...

    Succes ermee!
    Dick Happens - mijn uitlaatklep!

    Ik zoek een Musicman Luke II in Emerald Green - Heb Luke BFR te ruil!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard Re: Goedemorgen! En dan nu het enige juiste antwoord:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dickie
    Er zijn voor zover ik weet maar 2 voedingen die dat probleem niet leveren: VoodooLab Pedal Power en de Paul Lenders voeding. !
    zeer waarschijnlijk de Burkley Flatliner en de Masotti powersupplies ook niet, aangezien die ook volledig ge-isoleerde outputs hebben.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top