Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 85 van 85

Discussie: Taylor flauwekul

  1. #81
    Member
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    leuven
    Berichten
    76

    Standaard

    beste gertdm, ik werk nog maar een maand in die winkel. Ik heb helemaal niet zo veel ervaring met akoestische gitaren. Eigenlijk haast niets zelfs. Maar op dit moment voel ik me net een klein kind in een snoepwinkel en ik heb op een maand tijd zowat ales van gitaren (elektrisch en akoesytisch) wat we verkopen al even uitgeprobeerd. En van al de akoestische (op taylors na), speel ik het liefste op die S6. Ivm met die Furch, ik denk niet dat we die verkopen. Ik zal het aan mijn baas doorgeven. Hij weet oneindig meer van akoestische giatren af als ik. Kzal zijn opinie eens checken. Over die larrivee, het kan subjectief zijn, maar ik hoor die S6 liever. Ik zal eens opzoeken om welke larrivee het juist gaat. Maar akoestische gitaren zijn een raar iets heb ik geleerd. Wij hebben twee identieke taylors liggen (kostprijs +- 1600 euro) en de ene klinkt echt stukken mooier, voller en warmer dan de andere. En ik ben niet de enige die dit zegt, meerdere klanten merkten hetzelfde op. Snaren heb ik gecheckt, en die zijn vglbaar qua oudheid en levensduur, dus daar kan het niet aan liggen. Zeer merkwaardig omdat het toch om een taylor gaat.

  2. #82

    Standaard

    check ook eens hoe lang ze in de winkel liggen, kan ook uitmaken.

    enne, als je je baas toch spreekt over Furch, zeg m maar dat die dingen echt het dak af roelen wat geluid betreft, en wat mij betreft alle gitaren in zijn prijsklasse wegvaagt! echt een aanrader (aldus een nieuwe Furch ambassadeur)

    harrald

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2001
    Locatie
    Vlissingen
    Berichten
    908

    Standaard

    beste Joe...je hebt gelijk..verschillen kunnen er zijn tussen gitaren van een merk.
    Ik zal Seagull ook zeker niet afvallen, maar probeer maar aan te geven wat mijn ervaringen zijn.Ik draai al vrij lang mee in het akoesties gitaarwereldje en ik voel me nog vaak in een snoepwinkeltje :smile:
    Ik heb ook het plezier van regelmatig buiten de landsgrenzen te spelen en dus ook weer daar mensen te ontmoeten met hun akoestiese curiosa. Leerzaam....en al doende wordt de snoepvoorraad steeds groter. Goed idee om je baas eens naar Furch te vragenDit is namelijk een klasse gitaar in de middenklassers. En dat zeg ik niet omdat ik er een endorsement heb, maar omdat ik er ook echt achtersta.Van mijn Lowden en Guild hou ik ook.

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    317

    Standaard

    Taylor liefhebbers vraagje:

    Ik heb een Taylor314 en vind het een geweldige gitaar, er zitten Elixers op en als ze "op" zijn ben ik benieuwd hoe het geluid is met een ander merk snaren.

    Iemand ervaring met andere snaren op een Taylor, tips?

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2002
    Locatie
    Ouddorp aan Zee
    Berichten
    804

    Standaard

    Een goeie gitaar verloochent zich niet met andere snaren. Don't worry.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top