Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 73
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.918

    Standaard Ivoren Mexicaan gebouwd... ;-)



    #001.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.948

    Standaard

    Verkooooocht!!

    (Tenminste, istie wel te koop?)

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.918

    Standaard

    Marten (fullorder) was de eerste gegadigde, Mr. Bluesbreaker de 2e, een amerikaan van HCFX de 3e, maar jij mag dus wel als 4e in de rij. :wink:

    Ik maak er eerst 5 stuks, dan moet ik nog een revisie van de PCB doorvoeren.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2004
    Locatie
    Oostende / Gent
    Berichten
    1.021

    Standaard

    Wat maak je nu eigenlijk allemaal van HWA-pedalen? Ik weet van custom ABY-boxjes, deze booster en dat gekke russische overdrivepedaal. Maar zijn er nog dingen?
    GEZOCHT:
    BC Riches zijn steeds welkom: NJ of USA.
    TE KOOP:
    Behringer V-Amp Pro
    Carl Martin Noise Terminator

  5. #5
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Met witte chickenhead? Waar heb ik dat nog gezien. :razz:

    Ziet er erg strak uit Remco!!! Die van mij heeft trouwens afgelopen week weer een plaatsje in mijn rack, klinkt te goed om aan de kant te laten liggen.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord Abortion
    Wat maak je nu eigenlijk allemaal van HWA-pedalen? Ik weet van custom ABY-boxjes, deze booster en dat gekke russische overdrivepedaal. Maar zijn er nog dingen?
    TB boxjes, channelswitchers (alleen geen momentary, aangezien ik daar geen LEDs bij kan aansturen), AB, ABC, ABCD (welke freak dat zou willen is me een raadsel), etc.

    En op de lange termijn staan nog een distortion, een compressor en een overdrive gepland.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    Met witte chickenhead? Waar heb ik dat nog gezien. :razz:
    Heb ik ook voornamelijk gedaan om mevrouw Dunlop-Powell tevreden te stellen... :wink:
    Overigens kan ik er ook zo'n creme-kleurige Fulltone-achtige knop op zetten. Die originele Fulltones heb ik er nog 6 van, maar zijn niet meer te koop bij Small Bear. Worden vast veel geld waard. Nu heb ik van die goedkopere Taiwanese varianten, die iets meer naar beige neigen, maar tegelijkertijd wel beter bij mijn ivoor/creme verf passen dan die originele Fulltone knoppen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    Ziet er erg strak uit Remco!!! Die van mij heeft trouwens afgelopen week weer een plaatsje in mijn rack, klinkt te goed om aan de kant te laten liggen.
    Ik schrok al toen ik je Barber topic las. Ik had zoiets van "en mijn schatje dan? *snif* :cry: " :wink:

    Ben blij dat ie weer gewaardeerd wordt.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  8. #8

    Standaard

    speeddemon ik heb ook nog niet veel gezegt over je pedaaltje maar,het is gewoon part of mijn set-up geworden staat altijd aan

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.086

    Standaard

    ....doe mij maar nr. 5 dan speedy!
    - Te koop :

    Orange Crush 15 25,-
    Vox AC15 CCX (prijs ntb.)

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    Echt zzzzupâh! :-D

    Ben benieuwd hoe mn 3TB er in 't echt uit gaat zien
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top