Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: "vakliteratuur"

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    Nops.. ik kom niet vaak in Gronigen.. wel vaak in Enschede ( ga vaak daaro een visje op de markt halen, nadat ik bij Musik Produktiv ben geweest )

  2. #12
    basswasp
    Guest

    Standaard

    Aha... vanuit Assen ben je met een bezoekje aan Musik Produktiv al snel een dag kwijt en in Assen zijn alle muziekwinkels schreeuwend duur, dus dat kom je vanzelf in Groningen uit...

    In Assen is het duur, voorbeeld:
    Hartke 3500: €635,-
    Olp StingRay: €425,-

    :S

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    Dude.. ik ga meestal op zaterdag.. alleen Duitsland heeft zo'n leuke regeling dat op zaterdag de winkels om 14:00 sluiten.

    vanuit 's-Hertogenbosch naar Ibbenburen is ongeveer 2.5 uur rijden.. dus ik vertrek dan om 08:30, en ben er dan pas rond 11:30 / 12:00 ( inclusief pitstop bij mc.donalds ) dan heb ik precies 2 uurtjes om te browsen :sad:

  4. #14
    basswasp
    Guest

    Standaard

    Vanuit hier is 't ook zoiets, gelukkig heb ik geen 2 uur nodig om te browsen... :smile:

    Al 't 5 en 6-snarige sla ik over en verder kijk ik nog wat rond bij de gitaren (elektrisch en akkoustisch). 'k ga daar ook niet alles lopen testen enzo...

  5. #15
    Member
    Geregistreerd
    25 juni 2002
    Locatie
    Zwijndrecht
    Berichten
    97

    Standaard

    ik heb bass player gekocht, wat een kutblad zeg. staat heel weinig in voor 9 euro :S

    ik ga denk ik abbo nemen op dat bass magazine

  6. #16
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2002
    Locatie
    Am*dam
    Berichten
    13

    Standaard

    Heb nu ook een abbonnement op BassMagazine, het Nederlandse blad. Is inderdaad beter dan BassPlayer. Heb `m (BassPlayer dus) thuisgekregen als proefnummer en het is meer dan de helft reclame en verder niet erg informatief, afgezien van enkele stukjes. Ik ga ook voor BassMagazine, bovendien nog lekker lezen ook, in het Nederlands :wink:

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    hmm 'k vind zelf engels fijner lezen, maar dat zal wel komen doordat ik al ruim 15 jaar de hele dag achter de computer zit, en een berg engelse collega's heb..

    maar i.d.d. Bassplayer is 90 % reclame, 5 % geleuter over bassisten die je totaal niet kent, 3% over basgitaren die je nooit of te nummer kunt/wilt betalen, en 2 % nuttige info.. :sad:

  8. #18
    basswasp
    Guest

    Standaard

    Waarom zeg je het niet op?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top