Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18

Discussie: "vakliteratuur"

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2002
    Locatie
    Am*dam
    Berichten
    13

    Standaard

    Ik heb het de naam van het Bass-Magazine al horen vallen, maar toch even jullie mening gevraagd. Ik wil graag lid worden van een GOED magazine dat voornamelijk gericht is op de basgitaar en z`n bespeler. Ik heb uit Amerika nu een aanvraagformulier van BassPlayer liggen, maar heb geen idee of dit nu de beste is. Zijn er ook Nederlandse basbladen? Zijn jullie lid van een blad?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    Ik heb een abbo op bassplayer, maar van het hele blad is ongeveer 75 tot 80 % reklame.
    maar dat is gemiddeld bij amerikaanse bladen.

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2002
    Locatie
    Am*dam
    Berichten
    13

    Standaard

    Heb je dat abbonnement vanuit Nederland geregeld? Gewoon een cheque of een postwissel ofzo opgestuurd? Ik heb het inschrijfformulier gekregen, maar vraag me af wat de beste manier is om het te betalen. Misschien iemand die een creditcard heeft, maar dan moet je je nummer oposturen en je handtekening, dat is natuurlijk ook niet echt veilig ofzo.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    met m'n creditcard. 't lijkt onveilig, maar als jij goed in de gaten houdt wat je uitgeeft, en de algemene voorwaarden van je creditcard goed kent, is er niks aan de hand.

    ik bedoel.. het is net zo veilig als wanneer je je creditcard aan een ober geeft om af te rekenen.. dan zou je ook kunnen denken dat ie een paar tientjes extra eraf haalt voor z'n eigen..

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    113

    Standaard

    Ik zou zeggen: Neem een abo op Bass Magazine!
    Zodat we dit net opgerichte blad kunnen steunen omdat het ´t enigste nederlandstalige bassisten blad is.
    En ik vindt het echt wel een goed blad! met weinig reclame!

  6. #6
    basswasp
    Guest

    Standaard

    'k ga vanmiddag maar eens kijken naar dat blad... ergens in een muziekzaak zullen ze vast wel een los exemplaar hebben :smile:

    Het abonnement krijg ik waarschijnlijk van m'n ouders, volgens hun heb ik namelijk een tegoed voor een sportclublidmaanschap en voor een tijdschrift... 'k heb nu geen van beide en m'n zusje allebei (basketball en de Fancy ofzo)...

    Vanmiddag ff kijken dus...:smile:

  7. #7

    Standaard

    heyyy zo werkt 't bij mij ook :grin:
    alleen, probleempje, we waren te laat met 't opzeggen van m'n andere blad :sad: dus nu krijg ik waarschijnlijk geen abo op 'n ander blad

  8. #8
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2002
    Locatie
    Am*dam
    Berichten
    13

    Standaard

    OK, bedankt voor de tips. Eerst maar even dat Nederlandse Bas Magazine bekijken of dat me bevalt en anders dan toch maar een creditcard aanschaffen en BassPlayer doen met al z`n reclame. Thanx.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    Ok.. waar kun je bass magazine krijgen ?

    - bass connection, hilversum
    - paul's bassmatters, nijmegen
    - Hevos, panningen
    - Westerhaven muziekhuis, groningen
    - internet

  10. #10
    basswasp
    Guest

    Standaard

    Wegens een verjaardag vandaag geen winkels bezocht :sad:

    Maar zowiezo wil ik nog een keer naar Bass Matters dus... En Allo, een keer bij Westerhaven in Groningen geweest? Dan heb je zeker ook wel even bij Tonika en het Noorder muziehuis gekeken :smile: En, leuke winkeltjes hier in 't noorden?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top