Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 49

Discussie: Z-vex Nanohead

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.536

    Standaard

    "De Nirvana sound" kan je ook wel uit een een willekeurige transistor amp met een ds-1 oid ervoor. Dan ben je veel goedkoper uit dan met dat z-vex ding.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    nniet om op te scheppen, maar ik heb nog een versterker in de verkoop voor veel minder geld die de nirvana sound NAILT, zelfs zonder ds-1, je moet hem dan wel heel hard zetten, maar dat deed cobain ook altijd...
    pokkel'n

  3. #23
    Dude
    Guest

    Standaard

    zoek effe op marktplaats voor een cabinet... hoef je en niet op antwoord te wachten en je kan zelf kijken wat het kost !!

  4. #24

    Standaard

    Bij feedback staat een "H&K speaker cabinet gitaar - GL 112" voor 99 euro 2dehands, is dit wat?

  5. #25
    Dude
    Guest

    Standaard

    ik kan geen nederlandse prijzen vinden voor die nanohead...

    iemand ?

  6. #26
    Dude
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark88
    Bij feedback staat een "H&K speaker cabinet gitaar - GL 112" voor 99 euro 2dehands, is dit wat?
    of je koopt via een gitaarzaak (bv voxhumana) een goeie celestion speaker (buget speakers kosten nieuw als ik me kan herinneren tussen de 80 en 110 euro) en bouwt zelf een speakerkastje....

    niet duur en een leuke ervaring

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    hoi mark88. check eens op www.feedback.nl bij occasions gitaar, daar staat een H&K cabje te koop voor 100 euro, het is een 1x12. lijkt me een topdeal, is nie duur voor dat geld, en je krijgt vast ook nog wat maanden garantie!

    maar ik zou eigenlijk niet voor die nanohead gaan, dat ding is duur man, en dan nog die cab erbij. zit je dan niet snel rond de 400 euro ? voor dat geld heb je zoooveel amps die idd makkelijk de nirvana sound nailen. voor dat geld heb je al een jcm800 combotje!

  8. #28

    Standaard

    Maar als je persee buizen wil , niet hard, dan kan je ook nog die kleine buziencombootjes van laney proberen, zijn 15 watt, probeer gewoon wat uit ! Het klinkt thuis toch altijd anders dan op een website met mp3 tjes
    Stagg is de beste en bogner is slecht !

  9. #29

    Standaard

    Ik heb nu 15watt. buizen thuis staan, maar geloof me, die gaat echt verschrikkelijk hard! Is een Fender Blues Junior.

  10. #30

    Standaard

    Ja die fenders zijn superhard, dat weet ik maar die laneys die vallen wel mee hoor
    Stagg is de beste en bogner is slecht !

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top