Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1

    Standaard digitech Jamman............fantastisch

    Hoi,

    ik heb zeterdag de jamman vna digitecht gekocht. mijn eerst indrukken zijn wow. ik had voorheen een boss rc20 maar de digitech ie beter qua geluidskwaliteit en voo mijn gevoel kan ik er beter mee uit de weg als ik met een nummer meespeel en tegleijkertijd live loopjes creeer. verder veel meer geheugen een een smartcard en usb aansluiting voor de pc. niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

    hier ga ik veel plezier aan beleven. de jamman kwam trouwens met wat drumloopjes en basslijtjes waar je lekekr mee op los kan soleren. leuk hoorrrrrrrrrrrr

    Greetz Rupke

  2. #2

    Standaard

    Leuk.
    Misschien na het spelen nog even werken aan spelling en grammatica? :wink:
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2002
    Berichten
    6.051

    Standaard

    hoe duur?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 mei 2004
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    221

    Standaard

    Anders google je even zelf ofzo...
    Pas op, achter je!!

  5. #5

    Standaard

    Dirk_Hendrik,

    Ik zal er in het vervolg op letten.

    Kun jij me uitleggen wat je in je onderschrift bedoeld met "true bupass" :-D

  6. #6

    Standaard

    :-D :-D :-D

    OK, ik houd m'n bek. :-D :-D
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2005
    Locatie
    Beek, Montferland
    Berichten
    3.462

    Standaard

    Ik schop hem maar weer ff omhoog, gevonden met de search!!

    Ik heb hem al een paar keer langs zien komen maar het blijft me allemaal maar een beetje vaag. Wat kun je er nou precies mee?? Is het echt een soort van opname ding ofzo of is het meer voor de fun?? En dan DE (eerder gestelde ops: ) vraag, wat kost ie?? Ik heb al ff bij feedback gekeken maar op de site staat 'Bel!', tsjah dat schiet ook niet op...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulvasonic
    Flikker op, zak hooi.

  8. #8

    Standaard

    Zo dat is weer even een tijdje geleden zeg. Eigenlijk kun je er hetzlefde mee als met de boss loopstation. Het grote voordeel is dat je het geheugen van de jamman uit kunt breiden en wat voor mij heel belangrijk en handig is het geheugen is zo'n los kaartje wat je op de pc kunt gebruiken of andere apparatuur, handig als iemand gave samples heeft die je ook wil hebben. verder een aparte microfooningang (ik weet niet of de boss dat ook heeft). ik geloof dat ie mij 279 euro heeft gekost in duitsland.

    als je echt wil weten wat ie kan kun je denk ik op de site van digitech het manual er bij nemen

    Greetz

    Enne Dirk Jan no hard feelings eh. :wink:

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 januari 2006
    Locatie
    almere
    Berichten
    153

    Standaard digitech jamman

    Ik denk er een tijdje over om een jamman aan te schaffen. Heb gekeken op de site maar ik zou toch willen weten wat jouw ervaringen zijn. Zelf wil ik er mee recorden zodat ik b.v. riffs en scales kan oefenen. Zou ook in mijn band willen experimenteren met samples.
    Don`t eat that yellow snow.

  10. #10

    Standaard

    Hey ik heb de jam man ook aangekocht, echt geweldig dat ding. Maar een footswitch is toch wel noodzakelijk om er deftig mee te kunnen werken. Nu had ik daar een vraagje over. Die footswitch FS3X om de jam-man mee te bedienen heeft een mode knop, en dan nog voor 2 voor een loop hoger of lager te gaan. De mode knop wordt gebruikt voor auto recording aan of uit te zetten, maar ik zou dat liever willen gebruiken voor de loop in het geheugen te zetten. Is er een manier om dat te veranderen?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top