Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 67
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevelukather
    Felici, man! Errug ruig, alleen zie ik *kuch*persoonlijk*kuch* liever een mooie vergeelde LPC
    U vraagt, wij draaien.

    (De Dream 180 gaat er uit, en d'r komt ofwel een GFS Crunchy PAF neck, ofwel een GFS Vintage '59 PAF neck in...)

    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2002
    Locatie
    Nieuw Vennep
    Berichten
    3.738

    Standaard

    Mooie gitaar Jos!!

    Het enige wat ik niet mooi vind aan de Custom zijn de zwarte toneknoppen. Voor de rest een plaatje.

    Zal ook wel erg lekker klinken op je Engl rig... :wink:

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 december 2002
    Locatie
    Mechelen (B)
    Berichten
    1.858

    Standaard

    Wit/Vergeeld is ook mooi uiteraard...

    De Engl 2x12 is van Lordriffenstein, had hem even te leen omdat Youri op vakantie is tot eind deze week, maar de mijne is ondertussen besteld omdat hij zo lekker is... :razz:

    Vergelijking met Hardtail... Hmmz niet makkelijk...

    Qua neck vind ik de LPC beter, mijn Hardtail had een enorm ronde U profiel neck. Op zich geen probleem maar in combinatie met de rare balans (grote horn) was die live echt niet comfy! Deze LP Custom heeft ee neck tussen het 50s en 60s profiel in. Ideaal dus.

    Ook de lage frets op de LPC zijn een zeer aangename afwisseling. Speelt echt supersnel. Mooi!

    Qua sound, de LP heeft mindstend evenveel akoestische vibe, vele Gibsons die ik bepseeld/gehad heb hadden die niet.

    Ik denk dat de Hardtail puur gitaartechnisch iets beter ineen zat... en dus een betere gitaar is... (hoewel ergonmisch niet perfect voor mij)... maar dit is een onovertroffen design, een echt rockbeest.

    Moet vanavond de pickup eens omdraaien en eens deftig op m'n stack testen met nieuwe snaren en naar mijn wens afgesteld, pas dan kan ik echt een in depth review geven qua sound.
    Zeg maar Jos...

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 december 2002
    Locatie
    Mechelen (B)
    Berichten
    1.858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
    Mooie gitaar Jos!!

    Het enige wat ik niet mooi vind aan de Custom zijn de zwarte toneknoppen. Voor de rest een plaatje.

    Zal ook wel erg lekker klinken op je Engl rig... :wink:
    Thx. Komen er mssch nog wel andere op, who knows... (Die van Speedy zien er goed uit alleszinds... gaat mssch wat téveel worden op een zwarte...)
    Zat ook aan chrome/nickel hardware te denken, ben zelf gek van de LP Custom 1968 CA, maar deze is gedurende die 14 jaar al zo mooi geaged dat dat mssch zonde zou zijn om er splinternieuwe hardware op te gaan plaatsen...

    So far klinkt het niet slecht... Moer er eerste nog zelf wat aan prutsen eer ze echt 100% naar m'n hand staat.

    Iemand enig idee waarom de brugpickup soms wordt omgekeerd?
    Zeg maar Jos...

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josdevos
    Iemand enig idee waarom de brugpickup soms wordt omgekeerd?
    Misschien voor een ietsje vollere sound?

    Hier heb je trouwens goedkope knoppen:

    http://www.guitarnucleus.com/gnstore/knobs.html

    Verzendkosten bij hen zijn maar $5.95.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2005
    Locatie
    Eindhoven / Axel
    Berichten
    2.180

    Standaard

    Ik vind die amp die erachter staat veel vetter dan dat gitaartje

    Geintje.. al hou ik niet zo van LP's, deze ziet er wel errug gelikt uit
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
    Hilarisch, petrucci showt zijn gear: Theyre painted by michael angelo.. eeh.. I don't mean that guitarn00b, i mean the guy that painted Jezus on that ceiling and stuff...
    Ibanez RG 1570 prestige
    Ibanez GSA 60 piëzo
    Ibanez AXS 32 EMG 81/85
    Challenge Jazz Bass

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.989

    Standaard

    Wat vreemd dat bij jou de Hardtail zo onergonomisch was dan. Mij Hardtail (USA Pro series) is juist mijn comfortabelste gitaar. And that's saying a lot want ik heb ook'n Charvel Model 6. De V-profiled hals van Dean moet je inderdaad wel maar net liggen, persoonlijk vind ik'm geweldig, maar ik kan d'r prima inkomen dat er meer mensen'm kut vinden dan geweldig, want't is écht geen standaard halsje :-D

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 december 2002
    Locatie
    Mechelen (B)
    Berichten
    1.858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wormaap
    Wat vreemd dat bij jou de Hardtail zo onergonomisch was dan. Mij Hardtail (USA Pro series) is juist mijn comfortabelste gitaar. And that's saying a lot want ik heb ook'n Charvel Model 6. De V-profiled hals van Dean moet je inderdaad wel maar net liggen, persoonlijk vind ik'm geweldig, maar ik kan d'r prima inkomen dat er meer mensen'm kut vinden dan geweldig, want't is écht geen standaard halsje :-D
    De USA Standard Hardtail heeft een heel rond U profiel... Is een beetje zoals een PRS wide fat neck, iets ronder zelfs. Niet de V neck van de Time Capsules en de Pro series... denk dat die me beter zou bevallen op een Hardtail...

    Maar het is de combinatie van de balans en de heel ronde U neck die het hem bij mij niet deden... Door die balans hangt je gitaar erg "horizontaal" en moest ik ze te hoog hangen om mooi rond de neck te kunnen voor barrés vanaf de 9de fet. Dat zijn de gevaren van overseas kopen hé. Was me nog niet opgevallen van die balans omdat ik in't begin vooral thuis op die Hardtail speelde. (Al zittend dus.)

    Nou kan binnen een paar maanden een 'tail met V neck testen. Wie weet heb ik dat probleem daar neit en wie weet zoek ik me dan wel een Collectors Edition uit of laat ik me er eentje custom maken met V neck.
    Zeg maar Jos...

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    @ josdevos:

    lees ik t nu goed dat je helemaal geen deans meer hebt? of alleen nog die blauwe?

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.989

    Standaard

    Fuck, ja, nu je het zegt! Net even op de Dean homepage gekeken, en de USA series heeft inderdaad geen V-neck
    Als je me dat niet verteld had, zou ik er over'n tijdje ook een van overseas hebben laten komen, en ws. ook teleurgesteld zijn. Thanks!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top