Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: Tim Vanhamel

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 oktober 2004
    Locatie
    Zonhoven, Limburg, België
    Berichten
    159

    Standaard Tim Vanhamel

    hallo,

    wat vinden jullie van deze Belgische gitarist en zijn muziek. Hij is afkomstig uit hetzelfde dorp als mij en ik vind zijn spel toch wel zeer mooi en hij is zeker technisch bekwaam. En hij heeft trouwens pas een meesterwerk uit: Paradisiac. samen met zijn groep Millionaire.

    Ik ben benieuwd naar jullie meningen.

    Mvg,

    Koen

  2. #2

    Standaard

    Ik vind het een goede groep en hij heeft zeker talent. En het belangrijkste van al: hij is van Zonhoven .

    Mvg,

    Fox

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Weert
    Berichten
    3.008

    Standaard

    Dat nieuwe Millionaire album is in ieder geval erg strak! Aanrader voor iedereen hier.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2004
    Locatie
    Gent
    Berichten
    110

    Standaard

    Ik vind het nieuwe album voor 50% fantastisch, andere 50% verschrikkelijk ...
    ik ben bijvorbeeld niet zo voor de georchestreerde chaos van 'for a maid', geef mij maar songs als 'champagne', 'body experience revue' en 'come with you' ... maar er staan ook heel goeie nummers op de nieuwe plaat, ik ken ze niet bij naam, maar ze zijn er ... ook hun geluid live is tegenwoordig wel heel vet, mits goeie geluidstechnieker, is me al slecht bevallen ...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    de ervaringen die ik (live dan) heb met millionaire en tim vanhamel zijn bijzonder bedroevend. Ik heb me zelfs geërgerd aan de manier waarop hij bezig was. Ik vond nog zijn nummers, nog zijn gitaarspel iets om over naar huis te schrijven.

    Ik weet nog dat ik ergens in een intervieuw met dEUS heb gelezen dat Tim Vanhamel zowat de beste gitarist zou zijn die er is, en ik toen ik hem dan bezig zag was ik enigszins teleurtgesteld - niet dat ik achterover wil vallen van zijn gitaarkunsten, maar laten we het erop houden dat ik er meer van had verwacht.
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Ik heb een bijzonder gruwelijke schrijffout gemaakt, ik moet wel bewelmd geweest zijn of iets in dien aard, het gaat om het volgende: Ik vond noch zijn nummers, noch zijn gitaarspel.

    Nu ook dit is rechtgezet zal mijn geest rust vinden.
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2004
    Locatie
    Gent
    Berichten
    110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outrage
    Ik weet nog dat ik ergens in een intervieuw met dEUS heb gelezen dat Tim Vanhamel zowat de beste gitarist zou zijn die er is, en ik toen ik hem dan bezig zag was ik enigszins teleurtgesteld - niet dat ik achterover wil vallen van zijn gitaarkunsten, maar laten we het erop houden dat ik er meer van had verwacht.
    mja, ik vind hem wel en goede muzikant, de beste gitarist die er is zou ik hem nooit noemen, maar als de uitspraak van dEUS komt dan denk ik dat het heel wat meer met persoonlijkheid, muzikaliteit en minder met gitaar te maken heeft, meer de beste gitarist die dEUS kan aanvullen of zo ... en daar kan ik me wel erens in vinden

    hoe dan ook, de beste gitarist die er is speelt nog altijd bij Arno :-D

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    965

    Standaard

    `kan ik ergens samples downloaden van hun???
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    Duur bier DAAR krijg je Nederlanders mee over de zeik!

  9. #9

    Standaard

    [quote="Koekje"]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outrage
    hoe dan ook, de beste gitarist die er is speelt nog altijd bij Arno :-D
    Applaus, ik heb maar één gitaarheld en dat is die kerel (Geofrey Burton heet die zeker?).


    Over Van haemel: de eerste cd vond ik ge-ni-aal. Echt. Heb ze een paar keer live gezien, en dat is me maar 1 keer bevallen, de andere keren was het teveel een ongeinspirerende brei. De laatste cd heb ik te weinig gehoord om me er een oordeel over de vellen. Ik weel wel dat ik Van Haemel een beetje een arrogant ventje vind, maarja dat hoort er bij zeker.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basseytje
    `kan ik ergens samples downloaden van hun???
    http://www.pias.com/v4/multimedia/fi..._champagne.wmv

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top