Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1

    Standaard 'Gitaarspelen voor Dummies'

    Hey Hallo iedereen!! Ik ben nieuw hier. (beginnende gitarist)
    Ik heb een vraagje. Ik begin nu met gitaarspelen. En ik heb al 4 lessen gehad. En ik wil nu graag zelf verder leren uit een boek. Nou heb ik een beetje rondgekeken. En in de bieb vond ik 'Gitaarspelen voor Dummies'.
    Ik vind het wel een goed boek voor beginners als je gitaar wilt leren.
    Dus ik ben van plan om het te kopen. Nou heb ik ook een beetje rondgeken op dit forum. En ik zag dat er ook een aantal andere beginners ook dit boek gebruikten. En 'k zag ook dat een paar mensen dit boek opnoemden om te gebruiken. Maar er was niet echt concreet over dit boek gesproken. (Er werden vooral veel andere boeken opgenoemd.) Mijn vraag is nu, is dit een goed boek om mee te beginnen? eigenlijk weet ik het antwoord al een beetje, maar ook weer niet. Dus wat vinden jullie ervan? 'Gitaarspelen voor Dummies'

    alvast bedankt!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 augustus 2004
    Locatie
    De ark van stekeltje
    Berichten
    368

    Standaard

    Ik zou als ik jou was door blijven gaan met les nemen. het gaat allemaal gewoon veel makelijker, je krijgt dingen uitgelegd enzo. Ik weet niks van dat boek.

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    27 juni 2005
    Locatie
    dedemsvaart/groningen
    Berichten
    65

    Standaard

    Ik heb een hele tijd gitaar geleerd met behulp van dvd`s met boekjes erbij, ik kan zeggen dat het zeker helpt met het leren spelen.
    Jackson slsmg soloist
    Jackson D10
    Ltd ec1000
    Line 6 spider2 212

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    27 juni 2005
    Locatie
    dedemsvaart/groningen
    Berichten
    65

    Standaard

    Ik heb een hele tijd gitaar geleerd met behulp van dvd`s met boekjes erbij, ik kan zeggen dat het zeker helpt met het leren spelen.
    Jackson slsmg soloist
    Jackson D10
    Ltd ec1000
    Line 6 spider2 212

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2005
    Locatie
    Eindhoven / Axel
    Berichten
    2.180

    Standaard

    Internet :-D
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
    Hilarisch, petrucci showt zijn gear: Theyre painted by michael angelo.. eeh.. I don't mean that guitarn00b, i mean the guy that painted Jezus on that ceiling and stuff...
    Ibanez RG 1570 prestige
    Ibanez GSA 60 piëzo
    Ibanez AXS 32 EMG 81/85
    Challenge Jazz Bass

  6. #6

    Standaard

    "A Modern method for guitar" Door William Leavit

    ben er nu net zelf mee begonnen en ik moet zeggen dat het toch best een verdomd goed boek is.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    iets wat zo praktisch is als gitaarspelen kun je toch makkelijker leren van iemand die het je precies voor kan doen. Ik raad altijd aan om minstens een half jaar les te nemen, al is het alleen maar om de goede techniek aan te leren. Daarna kun je altijd nog stoppen en de moeilijkere dingen gaan proberen, maar dan heb je in ieder geval een goede basis.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 augustus 2004
    Locatie
    De ark van stekeltje
    Berichten
    368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anavrin
    iets wat zo praktisch is als gitaarspelen kun je toch makkelijker leren van iemand die het je precies voor kan doen. Ik raad altijd aan om minstens een half jaar les te nemen, al is het alleen maar om de goede techniek aan te leren. Daarna kun je altijd nog stoppen en de moeilijkere dingen gaan proberen, maar dan heb je in ieder geval een goede basis.
    +1!!

  9. #9
    Banned
    Geregistreerd
    23 januari 2005
    Locatie
    West-Vlaanderen
    Berichten
    157

    Standaard

    ik heb dat boek en het heeft mij ontzettend geholpen

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 juni 2005
    Locatie
    Below sealevel
    Berichten
    1.079

    Standaard

    gewoon les nemen, ik heb dat boek, mar me gitaarleraar en ik speelden er nooit dingen uit

    spelen altijd gewoon ''gave'' muziek,

    les krijgen kost misschien meer maar dan leer je jezelf ook geen foute dingen aan
    Voodoo Lab Tremolo te koop

    Interesse stuur een pm-tje

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top