Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27

Discussie: Randall RH-100

  1. #21

    Standaard

    ja ik was zowiezo al van plan een cab met celestions te kopen, ik denk dat het iets tweedehands word zodat ik daar idd niet teveel op bespaar! superbedankt voor je uitleg/tips

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2002
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    1.109

    Standaard

    nou in de goedkoopste randall 4x12 die er is zitten ook celestions ( ik heb da ding zelf) maar eerlijk gezegd heb ik nie het idee dat het nou echt zo'n geweldige kast is hoor.

    ik zou er sowieso een van randall zelf pakken maar dan mischien een duurdere variant als je daar tenminste het geld voor hebt

  3. #23

    Standaard

    ik heb op gitaarmarkt een marshall 2x12 1922 gevonden die er best ok uitziet... maarja ik kijk nog wel!

  4. #24

    Standaard

    De goedkope Randall kasten (heb ik 2) hebben Celestion Custom Seventy80 speakers. Deze klinken wel ok, zeker met een goede top, maar ze halen het zeker niet bij Vintage30's.
    Ibanez RG370DX » SD Invader
    Ibanez RG350EX » SD Distortion
    Randall RM100M » Recto, 1086, Top Boost modules
    Randall RA412XC
    Randall RS412XC

  5. #25

    Standaard

    aaah oke dan :wink: ik ga wel gewoon rond testen zodra ik centjes heb iig bedankt voor alle tips enzo!

  6. #26

    Standaard

    Is het zo dat de RG75 hetzelfde geluid geeft als de RH100?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackSun
    Ja speakerkabels heeft elke muziekzaak wel

    En met een pedaaltje ervoor is er prima andere stijlen uti te krijgen hoor,
    het clean kanaal is lekker 'neutraal' en reageert perfect op elementkeuze
    en pedaaltjes, ik gebruik zelf ook mn Korg multieffect voor wat 'britpop' -sounds.

    En emt het vintage distortion kanaal met de gain flink teruggedraaid heb
    je een heerlijke all-round rock scheur.

    En met het Modern kanaal heb je een metal-monster ja

  7. #27

    Standaard

    De rg75 heeft het versterkercircuit vand e RH100 ja (misschien klein beetje verschillend, vanwege de verschillende wattages), het is in principe dezelfde versterker.

    Maar bij de Rg75 heb je natuurlijk wellicht andere speaker, omdat je bij de RH100 zelf je speakercabinet plaatst. En dan verschilt de klank ook weer door het soort hout etc etc. maar het zijn in principe dezelfde versterkers, RG in combo vorm, RH in Head vorm.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top