Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 18 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 175

Discussie: Grootste miskoop?

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.070

    Standaard

    DOD Yngwie Malmsteen booster, leuk pedaal, klinkt lekker, alleen er zit geen aan/uit ledje op, en ik gebruik em eigenlijk nooit

    Digitech 2112, leuk apparaat, maar je blijft horen dat ie digitaal is
    Gezocht:
    -EMG Single Coil

    www.Apparition.nl

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 april 2003
    Locatie
    nederweert
    Berichten
    171

    Standaard

    Mijn grootste miskoop is zonder enige twijfel een Fender American Standard strat!!!

    Waarschijnlijk had ik hem in een ongecontroleerde gas aanval gekocht, ik kan geen andere reden bedenken.
    Ik hou namelijk absoluut niet van enkelspoel elementen, heb niks met tremelo's en vind de vorm van stratacasters ook nog eens honds lelijk.
    Heb hem uiteindelijk na een jaar en amper bespeeld ingeruild op een Esp Ltd F 200.


    Mijn volgende miskooop wordt waarschijnlijk een tele achtig gitaartje, tja ik ben nu eenmaal hard leers en er moet toch een enkelpoel gitaart zijn die mij wel aanstaat.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    Een Ernie Ball volumepedaal. De allerbeste die je kunt kopen. Geweldig goed ding.


    Maar ja, ik was nou eenmaal gewend om de volumeknop van mijn strat met mijn pink te controleren en dat leerde ik maar niet af. Ik kon er dus geen fuck mee en ik heb 'm twee keer meegenomen naar een repetitie, waar ik 'm niet eens gebruikte.
    hier ook, maar dan een morley actief volume pedaal
    pokkel'n

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    Boss MT 2....


    Ik heb die voor 20 euro gekocht van mn leraar, bij mn Peavy 15 wattertje veel gebruikt maar met mn spider is het absoluut niet meert bruikbaar... Nouja ik kan er 35 euro voor vangen bij de feedback en dan leg ik nog 45 euro bij en heb'k een dunlop Wah....
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    Epiphone SG: Toen ik em kocht was ik gek van dat ding, maar hoe meer ik er mee speelde, hoe kutter ik em vond klinken. Vooral raar omdat de SG mijn eerste gitaarliefde is, en ik er heel hard op begin af te knappen. Kan je vergelijken met je droomvrouw die slecht in bed presteert
    Vroeger was alles beter!
    --
    Te koop:
    Marshall Valvestate 100 Watt Head

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 oktober 2004
    Locatie
    Pride of the south
    Berichten
    629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neals
    Epiphone SG: Toen ik em kocht was ik gek van dat ding, maar hoe meer ik er mee speelde, hoe kutter ik em vond klinken. Vooral raar omdat de SG mijn eerste gitaarliefde is, en ik er heel hard op begin af te knappen. Kan je vergelijken met je droomvrouw die slecht in bed presteert
    Dan neem je toch een andere "vrouw" met meer klasse :-D
    Fly on little wing.....

    Te koop: Tom Anderson Drop Top & Fender Customshop Strat 1960 Reissue 3-tone sunburst

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2005
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    179

    Standaard

    Morley PVO volumepedaal.

    Kostte me 129 euro en heb er nooit iets mee gedaan... lekker doordacht :lol: Wilde er solo's mee gaan boosten, maar mijn nieuwe amp heeft een boost switch. Dus nu is 'ie overbodig. Verder vind ik de overdrive van een amp niet mooi als je 'm naar beneden haalt en vervolgens soms boost. Het doet toch iets met je geluid.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenZ
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neals
    Epiphone SG: Toen ik em kocht was ik gek van dat ding, maar hoe meer ik er mee speelde, hoe kutter ik em vond klinken. Vooral raar omdat de SG mijn eerste gitaarliefde is, en ik er heel hard op begin af te knappen. Kan je vergelijken met je droomvrouw die slecht in bed presteert
    Dan neem je toch een andere "vrouw" met meer klasse :-D
    Maar eerst een maitresse Je weet dat ze doorgaans goed presteerd, maar een serieuze relatie zit er niet in.

    Heb ik ook met Ibanez. Ik mag er graag op spelen, maar echt verliefd ben ik er niet op. Maar ik GAS momenteel heel erg op een Schecter C1, ik vind vooral het glassy overstuurde geluid er mooi aan.
    Vroeger was alles beter!
    --
    Te koop:
    Marshall Valvestate 100 Watt Head

  9. #29

    Standaard

    V-amp, wat een kut ding dezelfde dag nog terug gebracht en mijn geld terug geeist wegens wanprestatie van de producent.

    Maar het lijstje kan best wat langer.
    Aria jazzbak.
    Boss me50.
    Pod XT live, damn had ik de digitech toch maar genomen.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    Behringer is goed vertegenwoordigd in dit topic

    Heb ook ooit voor een paar centen een Boss DS2 gekocht. Leuk pedaal als booster, maar daar houdt het ook hard op. Weinig lol van dat ding gehad.
    Vroeger was alles beter!
    --
    Te koop:
    Marshall Valvestate 100 Watt Head

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top