Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 18 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 175

Discussie: Grootste miskoop?

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LIGNUMdrummerke
    line6 spiderII 30, in de winkel klonk ie goed genoeg om da draad na zoveel jaar terug op te nemen...

    Ick niet begraip!?

    :razz:
    "da draad na zoveel jaar terug op te nemen... " = "de draad weer op te pakken"? in de zin van weer gitaar te gaan spelen?
    The greatest mistake in life is to be continually fearing that you will make one. –Elbert Hubbard

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2002
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    905

    Standaard

    Mijn eerste bas, een Musima uit voormalig Oost Duitsland. K***e ding, k*tgeluid en slechte constructie (tweepunts halsbevestiging). Bovendien trok hij krom waar je bij stond. Heb ik toch nog iets van een half jaar op gespeeld. Verbazingswekkend dat ik nog heb volgehouden.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
    Mijn miskoop?
    Boss HM-2..
    Bleeg..kut ding..maar het staat wel leuk in een verzameling :P
    Jij ook al

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    Behringer BX3000T, heb ik toen gekocht, omdat de goede bastops allemaal rond de 800 euro begonnen, en deze maar rond de 300 was. Half jaar later verkocht, omdat de Hartke's toen in de aanbieding gingen voor rond de 500... Ik heb nu dus een Hartke HA3500

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juni 2005
    Locatie
    Genemuiden
    Berichten
    214

    Standaard

    stagg sg, ongeveer <> zoveel output op de het brug element
    Peter (after Lois tells him he's childish): "If I'm a child that means you're a pedophile, and I'll be damned if i'm going stand here and take this from a pervert

  6. #16

    Standaard

    Nu gaan jullie lachen: Fender American Strat, kut gitaar, bij zogezegde kenner gekocht (muziekhandelaar), dewelke mij er een paf pro pu ingebouwd had, en verkeerd aangesloten, dus klank 0,0, ruis op de PU's (normaal bij single coils, maar als NIET kenner een probleem achteraf)
    Ontstemmende tremelo dat het niet meer normaal is, neckschroef met een te kleine afregelschroef, zodat ie na twee keer de arm gericht te hebben al zot draaide, omdat het meegeleverde sleuteltje niet goed paste, moet ik nog doorgaan???
    Dus na een jaar met een pak verlies verkocht (omwille van ineens zwakke dollar)
    Heb momenteel 2 ibanez's, wil er niet meer vanaf!!!!!!
    (ik denk wel dat de grootste fout bij mij lag, ik wou nl een gitaar met een merk, dus fender of gibson, en duidelijk verkeerd gekozen!!!)

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    hardenberg
    Berichten
    2.060

    Standaard

    pod xt, roland gr33 beide leuke speeltjes maar de eerste te digitaal en de tweede niet praktisch.
    TE KOOP: Schecter 007 elite, Rocktron replifex, behringer fcb1010

  8. #18

    Standaard

    marshall mg 15
    het geluid is gewoon niet wat ik zoek ik mis gewoon wat maar wat het precies is weet ik niet.
    Ik ben lui en wat ben jij??

    Ik haat BrEeZaH

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2004
    Locatie
    België
    Berichten
    1.065

    Standaard

    M'n sunn mustang stratje. Ik wou hm gebruiken voor wat te experimenteren maar de strat slagplaat die ik erop wou zetten paste nie dus gebeurde er niets meer aan. Wel maar 50 euro maar toch

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Een Ernie Ball volumepedaal. De allerbeste die je kunt kopen. Geweldig goed ding.


    Maar ja, ik was nou eenmaal gewend om de volumeknop van mijn strat met mijn pink te controleren en dat leerde ik maar niet af. Ik kon er dus geen fuck mee en ik heb 'm twee keer meegenomen naar een repetitie, waar ik 'm niet eens gebruikte.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top