Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 18 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 175

Discussie: Grootste miskoop?

  1. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basseytje
    m'n stagg snaren ik d8 kheb een stagg strat dus ooks tagg snaren dezelfde dag nog stond m'n neck krom om dat er eerst .11 op zat en nu .09. ik ermee naar de winkel om af te alten stellen daar nog eens 25 euro voor betaald was t nog niet geod ikke andere snaren gekocht naar m'n gitaar leraar gegaan en die hem af laten stellen gratis en t was weer goed maar nu heb ik een epiphone dus gebruik ik m'n stagg niet kheb m nu in C gestemd en dat blijft denk ik ook zo
    Damn wat een zin, ga jij eens heel snel (terug) naar school voor een paar extra lessen leestekens en zinsbouw en dergelijke.

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2003
    Locatie
    Brugge, België
    Berichten
    3.613

    Standaard

    Ibanez DS7. Kostte wel niet zo veel (nieuw), maar heb er nog nooit een bevredigend geluid uit gekregen. Klinkt gewoon kut. (Ik zou dit beter niet zeggen als ik nog van plan ben hem ooit door te verkopen ooit )
    Insert witty comment here

  3. #113
    Member
    Geregistreerd
    13 juni 2004
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    51

    Standaard -

    Bij mij een Richwood acoustische gitaar. Volgens mij één van de goedkoopste die ze maken: zwart, maar licht doorschijnend. Ik zie ze nog regelmatig opduiken. Die van mij was echt een maandagochtendproduct: niet te stemmen: dat als een open e akkoord goed klinkt, dat een d weer vals is en vice versa. En ook dat de frets bij de body niet bespeelbaar zijn.

    er was zeer weinig aan te doen werd mij overal verteld.

    Ik heb ook een me30 gehad en verkocht, puur omdat de overdrives niet zo denderend waren, had ik niet moeten doen, voor de rest prima. kga nu een gx700 kopen, voor alle effecten behalve overdrive.

    willem

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 mei 2006
    Locatie
    roosendaal
    Berichten
    301

    Smile ax100g

    ik heb een tonework ax100g gekocht het was in het begin allemaal wel leuk alleen ik vind het allemaal te digitaal klinken.

    mazzel

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juli 2004
    Locatie
    hoogmade (omg. Leiden)
    Berichten
    320

    Standaard

    Ten eerste een Epiphone gothic explorer met floyd rose.
    Hij speelde wel lekker en klonk wel oke, maar het afstellen met die floyd-rose was een hel, en dat ding is gewoon veel te groot om lekker zittend te spelen.

    Ten tweede een Line 6 spider 212. Bijna 450 euro voor een Amp die loeihard gaat, maar imo zwaar nep klinkt.

    Ben nu stukken tevredener met m'n huidige gear, nadat ik die 2 hierboven verkocht heb
    Fender Jap. Strat 1987
    Boss DS-1
    Epiphone Valve Junior Head
    Marshall 212 JCM cab

    Zoekt een Line 6 Variax 300

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    9.934

    Standaard

    ik heb toenet mn pod xt eruit geknald van het spelen, ik ben blij dat ik aan het eind van de maand een echte amp krijg
    wat ik dus wil zeggen, is dat die pod xt ook een miskoop is, veel te digitaal, mischien hou ik m erbij als effect bakje

    als ik nu die echte amp er maar niet uitknal....
    Laatst gewijzigd door iwamoto; 6 juni 2006 om 22:12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juli 2004
    Locatie
    hoogmade (omg. Leiden)
    Berichten
    320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
    ik heb toenet mn pod xt eruit geknald van het spelen, ik ben blij dat ik aan het eind van de maand een echte amp krijg
    wat ik dus wil zeggen, is dat die pod xt ook een miskoop is, veel te digitaal, mischien hou ik m erbij als effect bakje

    als ik nu die echte amp er maar niet uitknal....
    als je je amp hebt kan je hem als effectenbak gebruiken ja,
    Gewoon even CAB/A.I.R uitzetten en gaan
    Wel grappig dat iedereen zo'n verschillende mening heeft over de pod xt, ik ben er weer erg tevreden mee.
    Laatst gewijzigd door guitardude; 6 juni 2006 om 22:20
    Fender Jap. Strat 1987
    Boss DS-1
    Epiphone Valve Junior Head
    Marshall 212 JCM cab

    Zoekt een Line 6 Variax 300

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    Boekelo!
    Berichten
    715

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincentvdlocht
    Mn PRS custom 24.

    Elke andere gitaar die ik nu pak, valt tegen !!!!!! ;-)
    Hahahahaha!!!! LOL!!!

    Super!!!

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.579

    Standaard

    Ergste miskoop was een Boss MT2.

    En ik heb eens een Conquest versterkertop gekocht, wat het niet bleek te zijn. Maar die kon ik voor hetzelfde geld weer verkopen.

    Nee, het valt tot nu toe reuze mee. Zelfs mijn Motion western blijkt een bijzonder goed gitaartje te zijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    916

    Standaard

    Ik heb ook ooit eens gedacht een miskoop te hebben aan een metalzone, en nu heb ik er toch weer een gekocht. Ik wist eerst niet goed hoe ik dat ding moest afstellen, en nu wel. Dat scheelde voor mij in ieder geval een hoop.

    Mijn grootste miskoop ooit: een digitech rp1 ofzoiets, een multi-effectenbak ingebouwd in een floorboard. Dat ding is vaker ter reparatie aangeboden dan dat ik er op heb kunnen spelen. Daarna geruild voor een rocktron 19" bak. Toen die een keer stuk ging, bleek mijn geluid een stuk beter te klinken zonder dat ding ertussen. Dus nu speel ik gewoon met analoge pedaaltjes, nooit meer digitale shit voor mij
    Laatst gewijzigd door Bijl; 9 juni 2006 om 15:01

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top