Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2004
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    896

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    De AC30CC2 die ik had besteld zou 3 maanden op zich laten wachten. Op zich geen probleem, want ik moest toch nog eerst het 1 en ander verkopen om aan het geld te geraken.

    Word ik net doodleuk gebeld dat IE AL BINNEN IS!!!!!! En het is amper drie weken geleden dat ik 'm heb besteld!
    EN IK MIS NOG 250 euri!!!!!!!!!!

    Gotverdergotverrdomme.......




    TE KOOP: Fender Performer 1000
    Mijn moeder heeft me altijd geleerd dat je pas dingen moet kopen als je het geld hebt

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoostBaksteen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    De AC30CC2 die ik had besteld zou 3 maanden op zich laten wachten. Op zich geen probleem, want ik moest toch nog eerst het 1 en ander verkopen om aan het geld te geraken.

    Word ik net doodleuk gebeld dat IE AL BINNEN IS!!!!!! En het is amper drie weken geleden dat ik 'm heb besteld!
    EN IK MIS NOG 250 euri!!!!!!!!!!

    Gotverdergotverrdomme.......




    TE KOOP: Fender Performer 1000
    Mijn moeder heeft me altijd geleerd dat je pas dingen moet kopen als je het geld hebt
    Mijn moeder heeft me geleerd hoe ik zoveel mogelijk op 1 avond aan alcoholische versnaperingen naar binnen kan gieten. :-?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #13

    Standaard

    Mijn moeder heeft me geleerd hoe ik zoveel mogelijk op 1 avond aan alcoholische versnaperingen naar binnen kan gieten.
    Toch ook handig soms, ik heb dat van mijn vader :wink:

    Maar eh, je kunt toch wel een dealtje sluiten met de voxendealert dat ie de laatste 250 euri 'ietsje' later krijgt? Ik heb mijn VOXAC30CC2X ook over 2 maandjes gespreid qua betaling.

    Heb jij btw niet al een AC30?

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruezzz
    Mijn moeder heeft me geleerd hoe ik zoveel mogelijk op 1 avond aan alcoholische versnaperingen naar binnen kan gieten.
    Toch ook handig soms, ik heb dat van mijn vader :wink:

    Maar eh, je kunt toch wel een dealtje sluiten met de voxendealert dat ie de laatste 250 euri 'ietsje' later krijgt? Ik heb mijn VOXAC30CC2X ook over 2 maandjes gespreid qua betaling.

    Heb jij btw niet al een AC30?
    Ja, ik heb inderdaad al een Vox AC30. Ik heb het ding 20 jaar geleden gekocht en ik ben helemaal vergroeid geraakt met het geluid. Er zijn zat mooie versterkers, maar de AC30 is de enige waarvan ik vantevoren weet hoe ze gaat klinken. En ze klinkt altijd goed.
    De CC wil ik erbij vanwege het feit dat je die makkelijker over de nek kan laten gaan zonder je leven te riskeren en dat die toch net iets meer mogelijkheden heeft. Het idee om er een extra 4x12 aan te hangen spreekt me wel aan. En heeeeeeeeeeel soms mis ik een lekkere reverb (wanneer het even lekker mag kabbelen).
    Het enige wat ik mis aan de CC is een line out. Ik had er graag nog een ander versterkertje aan gekoppeld. Blijkbaar kun je niet alles hebben....
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  5. #15
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 januari 2004
    Locatie
    Landen, België
    Berichten
    25

    Standaard

    Een vriend van mij heeft net een Orange AD 30 top gekocht voor 1000 euro (Dolle Dagen bij Key Music), hij had een jaar geleden een oude 4x12 Orange speakerkast op de kop kunnen tikken voor 500 euro. Maw een schitterende set voor 1500 euro: klinkt echt super hoor !!!

    Ik heb ook de nieuwe Vox AC 30, getest, zowel met de Alnico als met de Warfdale speakers.

    Conclusie: Orange en Vox zitten uiteraard in dezelfde sound-"familie", klinken allebei heel erg goed, maar er zijn kleine verschilletjes, en dan wordt het een kwestie van smaak, vooral gezien het feit dat Vox met het invoeren van master-volume qua felxibiliteit een stuk vooruit is gegaan.

    Als je voor Vox gaat vind ik persoonlijk die 500 euro extra voor de blue alnico speakers niet de moeite, maar daar zullen de echte verstokte Vox-fanaten het misschien niet mee eens zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top