Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 6141516
Weergegeven resultaten: 151 t/m 156 van 156
  1. #151
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Tof dat je je eigen bak hebt nu, een stuk beter dan die eenheidsworst die Ibanez in mijn ogen is.

    Alleen een 7-snaar, ik vind 6 al zo veel
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  2. #152
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    517

    Standaard

    Komt ook een 6-snarige versie van het model Ben daar persoonlijk ook erg benieuwd naar.

  3. #153
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    2.701

    Standaard Re: Bo-El MC7, de beste 7 snarige gitaar die er is imo !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mcoenen
    De Bo-El MC-7 dus!

    Even wat voor-info:

    Huub heeft mij ongeveer anderhalf jaar geleden gevraagd of ik interesse had om over zijn gitaren te spelen. Ik had daar uiteraard wel oor naar. alleen had Huub nog geen modellen gemaakt met locking floyd rose tremolo en 24 frets. Toen kwamen we op het idee om samen een gitaar te ontwikkelen.

    Ik wilde graag een 7 snarige gitaar laten bouwen, een met 24 frets, floyd rose systeem, fase switch, aan-uit knop, mooie tree of life, en een mooie naturel look met mooie houtnerf.

    Ik heb dit met Huub besproken en ik kreeg begin dit jaar het eerste prototype in handen. Hier heb ik nog wat verbeteringen aan doorgevoerd richting Huub en nu is ie dan eindelijk af.

    Ik heb vandaag in Zutphen de productie versie van de MC-7 (jawel, naar mij vernoemd ) opgehaald en ik kan jullie vertellen dat dit de beste en de gaafste 7 snarige gitaar is die ik ooit in mijn handen gehad heb !

    De speelbaarheid, het uiterlijk, de stabiliteit, de toon, het geluid, echt een waanzinnig instrument !

    Hier een foto die ik vandaag genomen heb van de gitaar (helaas met flits dus niet zo'n super kwaliteit foto maar je krijgt een idee):



    Voor mensen die interesse hebben in deze gitaar, hij is te bewonderen bij Huub in de winkel, geopend van woensdag tot en met vrijdag, in Zutphen, meer info op http://www.huubboel.nl

    De prijs van deze gitaar (nieuw) is 999 euro, en voor 14 augustus besteld = koffer twv 150 euro er GRATIS bij !

    Ik kan jullie verzekeren: dit is de beste 7 snarige gitaar die er te koop is op de markt kwa prijs/kwaliteit verhouding, probeer m rustig uit en oordeel zelf !
    toen ik hem zag enzo wou ik hem meteen kopen beide me niet hoeveel die koste wou hem meteen had dus boel gemaild. alleen ze maken hem niet linkshandig jmmr. volgende keer beter !

  4. #154
    Banned
    Geregistreerd
    6 augustus 2002
    Berichten
    374

    Standaard Re: Bo-El MC7, de beste 7 snarige gitaar die er is imo !

    Oh God, dit vond ik echt een aangenaam topic om te lezen. Hoe achterlijk jaloers kan dit soort mensaap toch zijn! Marcel Bedankt voor dit topic! Je kan trouwens wel een stuk spelen, heb ik zonet gehoord voordat ik van mijn stoel viel. Ik heb het wel optijd afgezet, kwestie van mijn eigen ego niet teveel te beschadigen.

    Ook bedankt trouwens voor die link naar de Huub Boel site. Ik moet toegeven dat ik niet meteen je signature 7-snarig model in huis zou halen, gewoonweg omdat ik hem niet super geweldig vind. Ik vind de kop niet zo mooi en de knoppen vind ik een beetje onhandig geplaatst, ook ben ik meer een single-coil man. Maar dat is dus gewoon een kwestie van smaak, verder vind ik hem wel plezant.

  5. #155
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2003
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    3.543
    Blog Entries
    1

    Standaard

    @ Bloodline: Ja linkshanidg zijn is erg he? Ik weet er alles van...wou vragen of die Boel idd lefty verkrijgbaar was, maar ik weet het nu dus ook :-(
    Tupelo over vrouwen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Soms zit je ervoor, dan zit je erop, dan lijk je bijna te verzuipen, en voor je het weet wordt je weer opgepakt.

  6. #156

    Standaard

    Triest, maar ik sluit het topic.

    Er wordt teveel gescholden over en weer, en door te veel mensen, dus dat moet maar stoppen.
    Ik wil nogmaals benadrukken dat ik NIET IEDER TOPIC LEES!! Dus als er een topic ontspoort, PM me dan. Ik ben niet helderziende of zo. Het heeft weinig zin om dan cynische post te plaatsen of er wel eens een mod komt. Ik ben bijna dagelijks op het forum, dus er gebeurt echt wel wat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top