Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22
  1. #11
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonno
    Hey Laurent,

    ik vind 't een lekker verfrissend nummer, vooral je gitaargeluid. Ik vind wel dat het eerste deuntje (met alle variaties) een beetje eentonig wordt. Ik vond het dan ook een verademing toen je de 'solo' inzette!

    Eén zeikpuntje nog... sommige bends in het begin vond ik niet helemaal zuiver...
    Dat klopt wel, dat dat eerste thema wat lang doorgaat. Een probleem dat ik heb bij het schrijven van nummers is dat ik me vaak een beetje blind ga staren en dan met name dat soort dingen niet meer goed kan beoordelen.

    En het kan best dat er dingen niet helemaal zuiver zijn.
    Soms laat ik foutjes wel eens bewust staan als er daartegenover erg goede, spontane vondsten in een stuk zitten die ik misschien niet meer gereproduceerd krijg. Maar het is natuurlijk nog mooier als je spontaan EN helemaal foutloos speelt!

  2. #12

    Standaard

    Tof gedaan, maar ik mis het '' hey dat is een goede gitarist '' gevoel bij je solo / themastukken. Het komt grotendeels door je vibrato en uiting van de noten. Het is het allemaal net niet.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Lekkere loungemuziek.
    Ken je Marc Bonilla? Zo niet, dan moet je die checken. Super gitarist die met veel smaak en veel funky backings goede muziek maakt. Het doet me er iig aan denken.
    Elke beperking is een verrijking.

  4. #14
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosch
    Lekkere loungemuziek.
    Ken je Marc Bonilla? Zo niet, dan moet je die checken. Super gitarist die met veel smaak en veel funky backings goede muziek maakt. Het doet me er iig aan denken.
    Loungemuziek? Hmm, zo had ik het nog niet bekeken, maar dat is juist het leuke van allemaal meningen over je composities horen natuurlijk.
    Zit ik daar allerlei heftige emoties te verwerken in mijn muziek, blijken anderen daar lekker bij te kunnen loungen... :-?

    Nee, Marc Bonilla ken ik niet. Ik zal eens even gaan zoeken.

    Ik blijk vaker nummers te maken die aan iemand anders doen denken die ik helemaal niet ken (Jung? Synchronicity?). Ik had nog een ander nummer dat erg veel op 'Moonflower' van Santana bleek te lijken, terwijl ik dat hele Moonflower niet kende!

    Laurent

  5. #15

    Standaard

    erg kicke man lekker groovy en funky.
    ja erg lekker blijft waanzinnig in je kop hangen.
    perfecte soundtrack voor eurosport en dan met name surfen in slowmotion of zo.

    ja echt heel erg gaaf<,super die afwisselende funk slagjes links rechts. :lol:

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    Jaha dit klinkt heel erg lekker!! Erg lekkere schwung zit er in. Lekker gemixed. Ik vind je sound ook erg lekker. Alleen het basgeluid vind ik niet zo. Nogal wussy....wollige attack....whatever....enfin, de bas zou er wat meer uit mogen knallen vind ik.

  7. #17
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenvanhulsteijn
    Jaha dit klinkt heel erg lekker!! Erg lekkere schwung zit er in. Lekker gemixed. Ik vind je sound ook erg lekker. Alleen het basgeluid vind ik niet zo. Nogal wussy....wollige attack....whatever....enfin, de bas zou er wat meer uit mogen knallen vind ik.
    Wat die bas betreft ben ik het helemaal met je eens. Ik had die in feite als voorlopige track opgenomen, en heb die later eens door een bevriende (erg goede) bassist opnieuw laten inspelen. Mijn partij is ritmisch ook te statisch, vind ik, je hebt hier echt een funky bas nodig en daar beginnen mijn baskwaliteiten tekort te schieten.
    Die versie ben ik echter kwijtgeraakt, alles wat ik nog heb is deze MP3.

    Laurent

  8. #18

    Standaard

    gaaf!! vooral die snelle blues lick op het laatst

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    259

    Standaard

    Erg mooi nummers moet ik zeggen. Lijkt een beetje op een nummer Tribute to Srv and Jimi Hendrix van Mark Cole ( http://www.sampleaccurate.com/ )
    een beetje die aparte stijl ook. Erg goed gedaan !
    ...

  10. #20
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LuukieRayVaughan
    Erg mooi nummers moet ik zeggen. Lijkt een beetje op een nummer Tribute to Srv and Jimi Hendrix van Mark Cole ( http://www.sampleaccurate.com/ )
    een beetje die aparte stijl ook. Erg goed gedaan !
    Dank je wel!
    Ja, ik heb even naar Marc Cole geluisterd: het geluid en de accoorden (veel add9 accoorden) inderdaad! Ik kende het niet hoor.
    Maar ik ben wel een grote Stevie Ray Vaughan fan, misschien dat het daardoor komt.

    Laurent

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top